Gå til innhold

Kikhostevaksine-foreldre vaksiner dere!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Støtter denne! En venninne hadde kikhoste, tok 6 mnd før hun ble helt bra igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner meg ikkje på folk som ikke vaksinerer! Viktig påminnelse om å booste! Dersom bare én gjør det pga denne tråden, er det verdt det!

Skrevet

Du er ikke immun i 20 år kun fordi du fikk vaksine som 16-åring.

Nei, men fordi jeg fikk sykdommen. Så har man 20 år +-

Skrevet

Selvfølgelig vil man ikke nå ut til "alle" på KG, men det ene utelukker ikke det andre. :) Det er mange her, og om noen bestemmer seg for å ta booster-vaksine, så får gjerne venner/familie/bekjente vite om det, så forteller de det til andre, sånt sprer seg. Bare pga trådene her inne den siste tiden så vet jeg faktisk om 4 voksne som skal inn og ta vaksine innen kort tid, fordi jeg har pratet om det. 5 med meg selv, har time i morgen. :)

Anonymous poster hash: 4bda4...369
Skrevet

Nei, men fordi jeg fikk sykdommen. Så har man 20 år +-

Tror ikke det stemmer mtp å ikke vaksineres.

Skrevet

Tror ikke det stemmer mtp å ikke vaksineres.

Joda. Kikhoste er en barnesykdom, og alle barnesykdommer blir man immune mot etter å ha hatt dem. Også selv om man får det i voksen alder.

Skrevet

Joda. Kikhoste er en barnesykdom, og alle barnesykdommer blir man immune mot etter å ha hatt dem. Også selv om man får det i voksen alder.

Man vaksineres likevel, som var poenget mitt. Som normalt.

Skrevet

Man vaksineres likevel, som var poenget mitt. Som normalt.

hva er poenget med å vaksinere hvis man har vært syk?

Anonymous poster hash: b955a...f89

• Liker 1
Skrevet

hva er poenget med å vaksinere hvis man har vært syk?

Anonymous poster hash: b955a...f89

Man kan fremdeles være smittebærer. Kikhoste kan man også få igjen men som et mildere forløp.
Skrevet

Selvfølgelig vil man ikke nå ut til "alle" på KG, men det ene utelukker ikke det andre. :) Det er mange her, og om noen bestemmer seg for å ta booster-vaksine, så får gjerne venner/familie/bekjente vite om det, så forteller de det til andre, sånt sprer seg. Bare pga trådene her inne den siste tiden så vet jeg faktisk om 4 voksne som skal inn og ta vaksine innen kort tid, fordi jeg har pratet om det. 5 med meg selv, har time i morgen. :)Anonymous poster hash: 4bda4...369

Så godt å høre! :)

Anonymous poster hash: f0563...f5b

Skrevet

Jeg hadde kikhoste som 15- åring. Anbefales ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...