AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg vurderer å ta denne operasjonen og lurer på om de av dere som har tatt den kunne fortelle hvordan den er. Som f.eks hvor vondt den er. Om man trenger spesiell transport hjem. Transport hjem igjen til meg fra sykehuset til vanlig er med busstur som tar 2 timer. Klarer man busstur? Burde man ta transprt hjem rett etter eller trenger man hvile? Hvordan er man der nede etter operasjon? Vil kjønnsleppene mykne opp etterhvert eller blir de harde.... Hadde dere blødninger etc...hvor lenge? Smerter hvor lenge. Hvordan vaske seg, urinere, er disse vondt? Hvor lenge? Nå spør jeg sikkert merkelig, men det er fordi jeg ikke vet hva jeg egentlig skal spørre om. Kanskje det beste er om dere som har tatt operasjonen bare forteller litt. Anonymous poster hash: fe261...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Del Skrevet 14. februar 2015 All denne informasjonen får du av operatør, anestesi og sykepleiere Anonymous poster hash: 9ada1...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Del Skrevet 14. februar 2015 Ja, men nå ønsker jeg å høre fra noen som faktisk har gått gjennom og opplevd dette. Anonymous poster hash: fe261...04f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Del Skrevet 14. februar 2015 Det står en del spørsmål og svar her: http://www.plastkir.no/behandlinger/intimkirurgi/intimkirurgi-kvinner Anonymous poster hash: 441fb...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Del Skrevet 14. februar 2015 All denne informasjonen får du av operatør, anestesi og sykepleiere Anonymous poster hash: 9ada1...066 Operatør? Haha.. Kirurg mener du vel? Anonymous poster hash: ddea8...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Del Skrevet 14. februar 2015 Har hørt at Aviva helse er flinke på dette. Har ikke erfaring selv.Anonymous poster hash: a0c48...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Del Skrevet 14. februar 2015 Operatør? Haha.. Kirurg mener du vel? Anonymous poster hash: ddea8...ccb Det kalles faktisk operatør oss i mellom. Blant ikke-medisinsk personell så er det kirurg Anonymous poster hash: 9ada1...066 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Del Skrevet 14. februar 2015 Det kalles faktisk operatør oss i mellom. Blant ikke-medisinsk personell så er det kirurg Anonymous poster hash: 9ada1...066 Du har ike lov å utgi dem for å være helsepersonell!! SYNN OG SKAM!! Dessuten kan de og si kirurg, begrepe brukes om hverandre. og ikke-helsepersonell blir ikke skutt om de sier operatør Anonymous poster hash: f0244...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Del Skrevet 15. februar 2015 Kan jeg få spørre om hvorfor du skal utføre labia plastikk ? Anonymous poster hash: 78783...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Del Skrevet 15. februar 2015 Lang historie. La meg bare si at jeg hadde ikke gjort det om jeg ikke absolutt hadde plager. Anonymous poster hash: fe261...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #11 Del Skrevet 19. februar 2015 dytt Anonymous poster hash: fe261...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #12 Del Skrevet 9. juni 2015 Hei😊 Jeg utførte en labia resuksjon forrige uke på Volvat i Oslo, hos Barbara Dahl. Selve inngrepet gikk problemetfritt og jeg lå i narkose. Jeg lå på oppvåkningsavdeling et par timer før jeg fikk dra hjem. Man skal ikke være alene det første døgnet, så jeg hadde med moren min. Hadde ganske vondt de første dagene. Man bruker hånddusj etter å ha vært på do og tørker lett med et håndkle. Det er nå en uke siden inngrepet og jeg har fortsatt litt vondt og har fått en blodansamling på den ene siden. Har snakket med Barbara og har fått beskjed om at dette er normalt, men skal ringe inn imorgen for å høre litt mer, da det står på nettet at det kan ta lang tid før den går bort eller at man kanskje til og med må operere den bort. Jeg trodde at jeg skulle bli bedre fortere, men du må nok regne med å ta det ganske rolig i 2 uker etter operasjon, da det er ganske vondt å gå lange strekninger. Ellers må du nok også gå i løse klær og truser en god stund framover. Du får resept på antibiotika og smertestillende, direkte nummer til klinikken og til kirurgen. Jeg innser i etterkant av operasjon at jeg ikke var helt klar over hvilke komplikasjoner som kan oppstå og at jeg kanskje burde vurdert situasjonen mer nøye. Samtidig har det bare gått en uke og resultatet er enda ikke synlig.. Jeg råder deg til å tenke deg godt om før du gjennomfører operasjonen, men hvis du føler det er nødvendig for deg selv, burde du gjøre det. Ellers burde du ta det helt rolig 1 uke i strekk etter operasjon og ikke ha noen planer over hodet, da det kan være ganske vondt å gå. Jeg håper ting løser seg:)Anonymous poster hash: 39653...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #13 Del Skrevet 11. juni 2015 Jeg er helt ødelagt etter operasjonen jeg tok.22 måneder siden og null følelse.angrer som bare det.Anonymous poster hash: f3e3d...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johannekh Skrevet 21. oktober 2015 #14 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har noen operert kun av estetiske årsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #15 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dette lurer jeg også på. Etter en annen operasjon i det området er de indre kjønnsleppene endret seg, de er mer dratt nedover på en måte og henger derfor mer ned og er mer synlige. Vil ha tilbake mitt normale utseendet og må derfor ta en labiaplastikk Anonymous poster hash: 7ebd8...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #16 Del Skrevet 21. oktober 2015 Tull og fjåseri, i afrikanske land så gjør de innsats for å strekke ut kjønnsleppene fordi det gir de mer følelse og nytelse under sex, og her i vesten skal vi kutte de av?! Helt villt. Hengende kjønnslepper er helt normalt! Hadde vi ikke bodyshamet hverandre så mye så hadde vi kanskje turt å gå mer naken med andre medkvinner og skjønt at 60% har synlige utstikkende kjønnslepper. Eller roseblader som de kalte det i gamledager <3 Anonymous poster hash: 8f347...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #17 Del Skrevet 21. oktober 2015 Tull og fjåseri, i afrikanske land så gjør de innsats for å strekke ut kjønnsleppene fordi det gir de mer følelse og nytelse under sex, og her i vesten skal vi kutte de av?!Helt villt.Hengende kjønnslepper er helt normalt! Hadde vi ikke bodyshamet hverandre så mye så hadde vi kanskje turt å gå mer naken med andre medkvinner og skjønt at 60% har synlige utstikkende kjønnslepper. Eller roseblader som de kalte det i gamledager <3 Anonymous poster hash: 8f347...305 De strekker dem ut pga det "estetiske", i enkelte kulturer er slike ekstremt utstrukkede kjønnslepper ansett som pent. Men de er faktisk ansett som "type IV female genital mutilation". Så kanskje litt feil å hevde at det ga/gir mer nytelse.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Elongated_labia Akkurat som enkelte andre afrikanske kvinner brukte leppeplater på leppene i munnen, og strakk ut underleppen til det ekstreme.https://no.m.wikipedia.org/wiki/Leppeplatepiercing Men de gir ikke mer nytelse under sex. Festeparten av nervene sitter i klitoris og den strekker seg også på innsiden opp langsmed skjeden. De indre kjønnsleppene inneholder ikke så mye nerver i seg selv, og de har ikke noen annen funksjon enn å beskytte skjedeinngangen og lede utflod ut. De trenger ikke å være store for å utføre den oppgaven. En med små kjønnslepper kan oppleve like mye nytelse under sex, bare så det er sagt Anonymous poster hash: 820b7...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå