AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg søkte om stipend fra lånekassen i januar i år. Statusen på søknaden har siden da stått som "mottatt", den er derfor ikke begynt å bli behandlet enda, så dette vil trolig ta litt tid. Hvis jeg får innvilget søknaden vil jeg få utbetalt penger fra og med måneden søknaden ble mottatt (januar) eller fra og med den måneden søknaden ble innvilget? Om noen kan hjelpe meg med dette, takker jeg på forhånd :-) Anonymous poster hash: 83325...382 Anonymous poster hash: 83325...382 Anonymous poster hash: 83325...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Del Skrevet 13. februar 2015 Fra den ble mottatt - garantert! Har selv jobbet der Anonymous poster hash: 9f78f...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Del Skrevet 13. februar 2015 Æsj, glemte meg bort... Skulle ikke sagt jeg har jobbet der og kjenner regelverket - da blir vel tråden moderert. Håper uansett du fikk med deg svaret Anonymous poster hash: 9f78f...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calvina Skrevet 13. februar 2015 #4 Del Skrevet 13. februar 2015 Fra den ble mottatt - garantert! Har selv jobbet der Anonymous poster hash: 9f78f...227 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Del Skrevet 13. februar 2015 Jepp du får fra januar:) har selv fått forsinkede utbetalinger fra Lånekassen. Fikk de i september, men fikk også penger for august da:)Anonymous poster hash: a6595...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Del Skrevet 14. februar 2015 Riktig som det sies her. Det er absolutt ingen tvil: Du får det fra måneden du fikk rett til studielån, ikke fra måneden du faktisk fikk søknaden innvilget. Du får nøyaktig like mye penger selv om det tar tid å behandle søknaden, da blir bare tidligere måneder etterbetalt. Eneste ulempen er selvsagt at du må klare deg uten utbetalingene frem til da, men for summen har det ingenting å si Anonymous poster hash: 4a1da...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå