Gå til innhold

På tide med et forbud?


Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

Det var ikke deg jeg siktet til, jeg så at du ikke sammenliknet. Innlegget mitt var ment til Tom, som skrev

Dama var lei ordet forbud, og jeg sa det var det eneste hun selv hadde kontroll over. PK er hva andre kanskje kaller henne, og det er det verre å gjøre noe med.

Hva de to begrepene betyr har jeg full kontroll over.

En alternativ forbudsalgoritme jeg har sett flere ganger her på dette forumet:

Hendelse. Finne første mulig årsak. Stopp undersøkelse. Forby. Slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn

Er det galt av meg å bruke "politisk korrekt" hvis jeg faktisk mener det? Har brukt det to ganger her tror jeg. Begge gangene fordi jeg syns innleggene var som å lese et partiprogram.

Men i og for seg enig at det er et litt slitt uttrykk, og at det brukes i hytt og gevær.

Forresten, må jeg si at jeg er i mot forbud mot bleier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Forresten' date=' må jeg si at jeg er i mot forbud mot bleier :)[/quote']

Hvor mye blod ønsker du på dine hender før du skal våkne?

Ikke minst har jeg hørt at bleia var stygg å se på også. Kan ikke skjønne hvorfor noen må kjøpe akkurat den typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Hmmm...mulig du har et poeng Tom. Helt ærlig syns jeg vi burde forby babyer i det hele tatt. Skrikete og masete er de og, i tillegg ufyselig stygge når de er nyfødte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Noen ildsjeler her som kunne tenke seg å starte et vaskeri for økologiske(stoff)bleier? Tommern? Det vil jo løse problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Noen ildsjeler her som kunne tenke seg å starte et vaskeri for økologiske(stoff)bleier? Tommern? Det vil jo løse problemet.

Jeg har ikke behov for bleier. Nei, må du absolutt bruke bleier får du gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Erstatningen for slike bleier er ikke mitt problem. Jeg vil bare at færre skal dø.

Du vil at færre skal dø. Ved å komme med alternative løsninger vil du hjepe til med nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan'ke dere snurpe igjen smella deres, dere maaaaaaser jo som et lokk'motiv begge to!

Løsningen er forlengst presentert; forby bassenger!

Djiiizezz!

(Messy Ass!)

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Kan'ke dere snurpe igjen smella deres' date= dere maaaaaaser jo som et lokk'motiv begge to!

Løsningen er forlengst presentert; forby bassenger!

Djiiizezz!

(Messy Ass!)

:sjarmor:

Trøffel! :fy: Du ødelegger den geniale planen min. Som i korte trekk går ut på det ironiske ved å faktisk diskutere seriøst i en skråblikk-diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, jeg er dobbeltironisk gjennom å følge opp planen og presentere en seriøs, fullt gjennomførbar løsning.

:sjarmor:

Du er jo bare naiv og unyansert!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...