Gå til innhold

På tide med et forbud?


Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo!!!!

Toåringen lekte alene i et oppblåsbart basseng på plenen :o :o :o :o :o

Hvilken jævla idiot er det som lar en toåring bade alene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Hallo!!!!

Toåringen lekte alene i et oppblåsbart basseng på plenen  :o  :o  :o  :o  :o  

Hvilken jævla idiot er det som lar en toåring bade alene??

Joda, noen har ikke gjort jobben sin, men nå prater vi bleier. Var denne type bleie forbudt er det mulig at dette ikke ville ha skjedd. Er vi ikke villig til å gjøre såpass for barna våre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!!!!

Toåringen lekte alene i et oppblåsbart basseng på plenen  :o  :o  :o  :o  :o  

Hvilken jævla idiot er det som lar en toåring bade  

alene??

:o

Henger meg på denne jeg.. bleie eller ikke, man lar ikke en 2 åring være alene i ett basseng. Uansett hvor mye eller lite vann som er i bassenget!!

Men tragisk da selvfølgelig. De gjør det nok ikke igjen!

Men forby bleier? Eh.....begynne å bruke bæsjeposer, slik som man bruker til hundene da!? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
bare sånn for å si det, det er en VISS forskjell!!!

...kanskje det er derfor denne er plassert på Skråblikk og generaliseringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kanskje det er derfor denne er plassert på Skråblikk og generaliseringer?

joda, jeg vet jo det, men jeg begynner å bli like lei klaging på forbud som jeg allerede er av klaging over folk som liksom er så "politisk korrekte"

jeg tror ordene forbud og politisk korrekt er ord jeg får fnatt av snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

joda, jeg vet jo det, men jeg begynner å bli like lei klaging på forbud som jeg allerede er av klaging over folk som liksom er så "politisk korrekte"

jeg tror ordene forbud og politisk korrekt er ord jeg får fnatt av snart!!

Jeg kan forsåvidt ta litt selvkritikk, da jeg mistenker meg selv for å være blant opphavsmennene til denne debatteknikken på KG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men allikevel brukte du ordene forbud og politisk korrekt to ganger hver på to setninger....

:wink:

jepp, jeg har ikke problemer med å bruke ordene, jeg synes bare de missbrukes litt mye her inne, og det er da jeg blir lei av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forsåvidt ta litt selvkritikk, da jeg mistenker meg selv for å være blant opphavsmennene til denne debatteknikken på KG...

burde vel ha visst det.... :klaske::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
bare sånn for å si det' date=' det er en VISS forskjell!!!

Er det vel ikke. Hadde ikke denne bleien eksistert, ville kanskje ikke dette skjedd. Mulig ungen hadde brukt en annen bleie, men kanskje den samlet opp mindre luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
jeg tror ordene forbud og politisk korrekt er ord jeg får fnatt av snart!!

Da får du slutte å rope ut forbud i hytt og gevær. Det er ord du bruker. Politisk korrekt er ord andre kanskje bruker om deg. Det er det vanskligere å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomKrus
:tunge1:

jeg er sterkere en deg også så!! :tunge1:

Tenkte meg det var lett å få deg med på laget! kom la oss gå ut i gatene og gå i tog mot bleier! Et produkt kun skapt av handelsstanden for at de skal tjene penger. Brenn bleiene! Stopp bleietyraniet! Jeg vil være fri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da milevis forskjell på å rope ut politisk korrekt, og å rope ut forbud (hvilket jeg uansett ikke synes så mange her gjør).

PK brukes for å rakke ned på andres meninger, bagatellisere dem og pulverisere dem slik at de ikke skal få noen verdi.

Forbud er et ord som benyttes for om mulig løse et eller annet problem, ikke for å beskrive debatteknikk og andres meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sammenlignet ikke ordene Poirot, jeg nevnte bare at det var to ord jeg var lei av her inne. :wink:

fullstendig klar over at de er forskjellig og har aldri hevdet annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sammenlignet ikke ordene Poirot, jeg nevnte bare at det var to ord jeg var lei av her inne. :wink:

fullstendig klar over at de er forskjellig og har aldri hevdet annet.

Det var ikke deg jeg siktet til, jeg så at du ikke sammenliknet. Innlegget mitt var ment til Tom, som skrev:

Da får du slutte å rope ut forbud i hytt og gevær. Det er ord du bruker. Politisk korrekt er ord andre kanskje bruker om deg. Det er det vanskligere å gjøre noe med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...