Gå til innhold

Kjære bilist, av en grå Audi på vei nedover E18 fra Oslo idag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dritirriterende med folk som ikke kan å holde avstand. Enten får man kjøre forbi, eller så får man holde seg langt nok bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 meter er en hel lyktestolpelengde. Jeeeeez! Hvis det er dette TS klager over, så har TS enten kjørt veldig lite bil eller så må TS være sint ganske ofte ute på veien.

Anonymous poster hash: 35c52...d68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde ikke dette noe med MC å gjøre. Og "forbikjøring forbudt" er fullt forbud for bil, og har heller ingenting å gjøre med det jeg sa.

Og her har vi problemet med flesetparten av bilister... Trafikksikkerhet har ALLTID noe med noe å gjøre.

Forbikjøring forbudt skilt tillatter utrolig nok at biler kjører forbi motorsykler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg. Se for faen til å lese det ts skriver før du begynner å gnåle om dine "kjørerettigheter".

"Mine" kjørerettighter? Kanskje TS skal se til helvete å se på sine kjørePLIKTER?

Skummelt at du ikke vet at biler som blir forbikjørt plikter å vike slik at bilen bak kommer fram..

Lever inn lappen a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 meter er en hel lyktestolpelengde. Jeeeeez! Hvis det er dette TS klager over, så har TS enten kjørt veldig lite bil eller så må TS være sint ganske ofte ute på veien.

Ved en fart på 80 skal man ligge minimum 1,32 lyktestolper/brøytepinner bak bilen foran.

ved 110 er det 30.5 meter per sekund, og man skal ligge ca 2 lyktestolper/brøytepinner bak.

50 meter bak er altså alt for nærme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS ligger i høyre felt allerede og kan ikke vike mer. Den som ligger for nærme bak bør avpasse avstanden, eller kjøre forbi ved å ta i bruk venstre felt. Hvor vanskelig kan det være?

Anonymous poster hash: 3ce6f...109

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved en fart på 80 skal man ligge minimum 1,32 lyktestolper/brøytepinner bak bilen foran.

ved 110 er det 30.5 meter per sekund, og man skal ligge ca 2 lyktestolper/brøytepinner bak.

50 meter bak er altså alt for nærme.

For nærme i følge loven ja. Ikke for nærme i forhold til trafikken på E18 hver dag. Det burde du vite der du kommer fra - for det er der jeg snakker om. Avstanden mellom to lyktestolper er helt ordinær avstand mellom biler i høyrefilen på Østlandet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her har vi problemet med flesetparten av bilister... Trafikksikkerhet har ALLTID noe med noe å gjøre.

Forbikjøring forbudt skilt tillatter utrolig nok at biler kjører forbi motorsykler.

"Mine" kjørerettighter? Kanskje TS skal se til helvete å se på sine kjørePLIKTER?

Skummelt at du ikke vet at biler som blir forbikjørt plikter å vike slik at bilen bak kommer fram..

Lever inn lappen a.

:klaske: Hold deg til saken a`!!Tenker du skal holde kjeft om mine kjøreferdigheter, når du ikke en gang greier å holde deg til saken!Hjelpes!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS ligger i høyre felt allerede og kan ikke vike mer. Den som ligger for nærme bak bør avpasse avstanden, eller kjøre forbi ved å ta i bruk venstre felt. Hvor vanskelig kan det være?

Anonymous poster hash: 3ce6f...109

Det er ikke så vanskelig nei! Bare andre her som skal kverulere, mest sannsynlig fordi de føler seg truffet. Da kommer de dårlige hersketeknikkene som perler på en snor.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For nærme i følge loven ja. Ikke for nærme i forhold til trafikken på E18 hver dag. Det burde du vite der du kommer fra - for det er der jeg snakker om. Avstanden mellom to lyktestolper er helt ordinær avstand mellom biler i høyrefilen på Østlandet.

nå er det loven som gjelder,,ikke hva som i følge deg er normen på E18...

3 sekunders regelen gjelder uansett hastighet. Og er det to filer, så kan pokker meg lusa bak gasse på og kjøre forbi selv. Det ǥjør jeg om jeg synes at det går for tregt forran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig nei! Bare andre her som skal kverulere, mest sannsynlig fordi de føler seg truffet. Da kommer de dårlige hersketeknikkene som perler på en snor.

Problemet mitt er forøvrig at jeg ligger for mye i venstrefeltet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...