Gjest Gjest_Erica Skrevet 13. februar 2015 #1 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg har blitt lei Facebooks overfladiske kontakt, særlig etter at chattetjenesten har blitt tatt mer og mer i bruk."Hei, hvordan går det?""Jo, takk bare bra, og hva med deg?""Jo, takk det samme"Jeg ønsker meg seriøse brevvenner jeg kan ha jevnlig kontakt med pr. e-post. Jeg vil ha venner som tør å utvikle et personlig forhold gjennom å dele hverdag, tanker, erfaringer o.a. Vil du? Ta kontakt på privat melding. Jeg gleder meg!Jeg er 32 år. Bor i Bergen sammen med min samboer og førerhund. Jeg er interessert i mangt og mye, som f.eks. matlaging/baking, lesing, skriving, organisasjonsarbeid, trening, hundehold osv.EricaDe gangene jeg baker eller lager spesiell mat, deler jeg oppskriften her i dagboken. Jeg må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamworld Skrevet 21. februar 2015 #2 Del Skrevet 21. februar 2015 Hei, jeg vil gjerne bli brevvenn med deg syntes det er mer koselig enn facebook. blir alt for mye av det samme ja! Jeg er 21, og bor med samboer. Liker veldig godt og lese selv, glad i matlaging, elsker dyr og hobby fotograf, roadtrips og glad i mennesker Håper du vil bli brevvenn med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
therese91 Skrevet 21. februar 2015 #3 Del Skrevet 21. februar 2015 Kunne tenkt dette her også Facebook blir myr samme ja. 24 år, fra Sunnmøre, bot sammen med min samboer ett barn og 3 katter! Fritiden liker jeg å gå meg en tur, bake, elsker dyr, strikking og nylig begynt å få interesse for scrapbooking! Håper å høre fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå