Gå til innhold

Camilla Pihls innlegg om bladet Ditt bryllup


Gjest Bergensia

Anbefalte innlegg

Gjest Bergensia

Nysgjerrigper, men hvorfor bor de så lenge på Grand?

Så at hun svarte i en kommentar at de pusser opp badet, derfor bor de på hotell.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det det "Dinner at Palmen"-innlegg du mener? Det er merket nå. Var det ikke merket da hun først la det ut?

Jeg lurer på om hun mener Instagraminnleggene, de er ikke merket noen av dem. Heller ikke de der hun "tok over" Grand Hotels Instagramkonto i en ukes tid, de burde vel også være merket?

Jeg synes det virker som om Instagram har blitt den arenaen der det syndes absolutt mest med merking av reklameinnlegg blant store bloggere dom ellers er relativt flinke til å merke innlegg på bloggene sine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de vet hvilke regler som gjelder!

Jeg regner med at fordi Instagram er så utrolig uoversiktlig, er det lettere å ta sjansen der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg å være blogger altså. Sponset flyttehjelp OG man får bo på Grand når man pusser opp badet. Sukk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre ikke overrasket, hun slettet mine kommentarer når CBE-stormen begynte å blåse opp.

mine og. Jeg prøvde å spørre henne om koblingene mellom Cp og CBE, men det ønsket hun tydeligvis ikke å svare på. Jeg har alltid syntes det var påfallende at CBE plutselig viste seg i ALLE CP-skoene, uten reklamemerking. Like påfallende synes jeg det er at dette nummeret av bryllupsbladet på en litt "tilfeldig" måte vises frem i ett av de siste innleggene til CBE. Synes det var litt snålt av en person som er ferdig med bryllupsplanlegging. Får en bestemt følelse av to som klør hverandre på ryggen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nysgjerrigper, men hvorfor bor de så lenge på Grand?

mitt inntrykk er at det er fordi de får betalt for det, altså reklamejobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...