Gå til innhold

Camilla Pihls innlegg om bladet Ditt bryllup


Gjest Bergensia

Anbefalte innlegg

Gjest Bergensia

Burde ikke dette innlegget merkes som reklame?

Siden hun er leid inn som modell for dem og skal skal være konferansier under bryllupsmessen som samme blad står bak?

Tilfeldig at en rep for bladet svarer en kommentar om hvordan man kan få tak i bladet?

Jeg har skrevet en kommentar på innlegget, men få se om hun har samme "slettesyke" som en annen dame ;)

http://www.camillapihl.no/2015/02/11/cover-girl/#comment-263613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det trenger å merkes som reklame. Hun viser frem et prosjekt hun har gjort.

Veldig pen dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Edit:

Glemte å svare på spørsmålet ditt.

Klart det skal merkes som reklame. Hun har gjort en jobb for dem, og hennes markedsverdi som modell avhenger av salget. Dvs. både hun og magasinet har begge en fordel av at dette blir markedsført. Og for alt vi vet kan det være endel av avtalen, at dette skulle skrives om på bloggen.

Det var nettop det jeg bemerket meg, det er ikke snakk om det tilfeldig dameblad hvor hun er intervjuet.

Det er en "reklamekatalog" for vordene bruder og hun skal gjøre en jobb under bryllupsmessen om kort tid. Synes det at den rep fra bladet tipser om hvor enkelt man kan få det i posten var tvilsom, vervekampanje i kommentarfeltet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Alle kommentarer må godkjennes, så dvs. at Camilla Pihl godkjente reklame i kommentarfeltet. ;)

Tatt bilde av kommentaren om hun får "slettesjuka" !

http://i62.tinypic.com/21dfz0i.png

edit: ble usikker på om dette gikk som screenshot, så link i stedet

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Hun slettet mitt svar til deg. Jeg la inn det over vedr. koblingene mellom henne og Rudjord/Forsang m.m. Ditt står det ubesvart.

Desverre ikke overrasket, hun slettet mine kommentarer når CBE-stormen begynte å blåse opp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguidens egen sladre/snusfornuftig avdeling tar seg aldri fri. Dere gjør en god jobb! Noen kan komme til skade, eller enda verre! :fnise:

Hva skulle Forbrukerombudet gjort uten dere?

:sur: <---- Dere trenger en logo.

Endret av Synne_V
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Kvinneguidens egen sladre/snusfornuftig avdeling tar seg aldri fri. Dere gjør en god jobb! Noen kan komme til skade, eller enda verre! :fnise:

Hva skulle Forbrukerombudet gjort uten dere?

:sur: <---- Dere trenger en logo.

Noen av oss er opptatt av at ting skal gå rett for seg, at reklame skal merkes korrekt, samarbeid ikke skal være skjult og at folk som tjener gode penger på at de som leser bloggene klikker seg videre og handler produktene som blir nevnt skal spille med åpne kort.

Eller mener du kanskje at Forbrukerombudet bare er ett tulleombud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...