absinthia Skrevet 13. februar 2015 #21 Del Skrevet 13. februar 2015 De har vel assistenter som holder styr på de, så tror ikke det er noe problem De fleste kjendiser har assistenter som gjør "dritt jobbene" for de. Man er uansett nødt til å holde styr på assistentene og bestemme hva de skal styre med, svare på spørsmål, ta avgjørelser, siden de ikke er tankelesere. Har du ikke sett på hvordan en del av de realityrike sliter med ansatte ( selv om det ofte er de selv som er opphavet til konflikter) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 13. februar 2015 #22 Del Skrevet 13. februar 2015 Man er uansett nødt til å holde styr på assistentene og bestemme hva de skal styre med, svare på spørsmål, ta avgjørelser, siden de ikke er tankelesere. Har du ikke sett på hvordan en del av de realityrike sliter med ansatte ( selv om det ofte er de selv som er opphavet til konflikter) ? Nei. Ser ikke på sånt. Men alle er forskjellige og noen klarer det bedre enn andre. Jeg hadde lett skaffet vaskehjelp, pt, stylister osv hvis jeg hadde hatt penger. Uten tvil. Det hadde nok gått fint. Rike folk må jo slite med noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 13. februar 2015 #23 Del Skrevet 13. februar 2015 Nei. Ser ikke på sånt. Men alle er forskjellige og noen klarer det bedre enn andre. Jeg hadde lett skaffet vaskehjelp, pt, stylister osv hvis jeg hadde hatt penger. Uten tvil. Det hadde nok gått fint. Rike folk må jo slite med noe Jeg ser ikke på slikt, men blir en sjelden gang sittende med svigermor som har den fulle oversikt over det meste av disse programmene. Klart de må slite med noe, men jeg ville ikke byttet, har vært halvkjendis i et lite område og syntes bare det var slitsomt, på grunn av oppmerksomheten og at jeg ikke kunne gjemme meg bort. Kunne selvfølgelig tenkt meg noen millioner, men det er mest fordi jeg vil fikse opp huset, fjøset, få ordnet opp på eiendommen, samt bygge stall - livsstilen er jeg ikke interessert i, er svært fornøyd med å sitte på en stein i hagen med kaffekoppen og grave litt i jorda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 13. februar 2015 #24 Del Skrevet 13. februar 2015 Hvorfor bli sjalu på kjendisene? Fordi de lever livet, har såpass mye penger at de kan sløse hver eneste dag? Hvorfor ikke bare bli kjendis selv? Ja du MÅ jobbe hardt for det, finne en måte hvorfor folk skal like akkurat deg.. Enten du blogger, klær, sko, sminke, eller matblogg.. Kan du synge? Lage musikk? Last det opp på youtube, twitre, spam facebooken.. Kan du skrive? Skriv noveller, romaner, alle kan gi ut en bok, bare de står på og ikke gir opp.. Vet om en forfatter som har sterk dysleksi som har gitt ut flere barnebøker og tjener godt på det...Dysleksien gjorde det bare slik at han ville jobbe enda hardere for å oppnå sin drøm.. Har du en drøm TS? Om drømmen din er å være sjalu på alle andre rundt deg som gjør det bedre enn deg, nyter livet og har mer penger og suksess enn deg, så kommer du deg ikke langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #25 Del Skrevet 13. februar 2015 Anonymous poster hash: b07c1...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #26 Del Skrevet 13. februar 2015 Lag en sex tape (helst me en kjent person) og legg den ut Anonymous poster hash: 9db73...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #27 Del Skrevet 13. februar 2015 Lag en sex tape (helst me en kjent person) og legg den utAnonymous poster hash: 9db73...dc9 Problemet er da hvordan skal men komme i kontakt med en kjendis og på toppen av det hele ha sex med han? Det er lettere sagt enn gjort. Anonymous poster hash: f563d...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #28 Del Skrevet 13. februar 2015 Problemet er da hvordan skal men komme i kontakt med en kjendis og på toppen av det hele ha sex med han? Det er lettere sagt enn gjort.Anonymous poster hash: f563d...497 Eh, nei? Anonymous poster hash: 102b0...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #29 Del Skrevet 13. februar 2015 Eh, nei?Anonymous poster hash: 102b0...226 Eh, jo.Anonymous poster hash: f563d...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå