Gå til innhold

mistenksomme vektere


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

var i oslo by i går og en ting slo meg. like ved heimdalsgaten går det en trapp ned mot aker brygge, her står det alltid slike vektere og passer på, enten står de stille eller vandrer rundt.. hva er det de egentlgi passer på her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

nei godt mulig jeg blander litt altså, er ikke kjent i byen men bare bemerket meg et gatenavn, kan det heller stemme med øvre volls gate og nedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hm nei det er nok ikke der, altså nårdu står med ansiktt mot selve rådhuset med brygga bak deg, så har du mot venstre aker brygge, lektern mc donalds, til høyre har du visst nok et annerkjent utested og en laaang trapp, går du opp denne kommer du til øvre volls gate her er det også parkeringsmuligheter langs med veien. denne trappa mener jeg, hr står det alltids vektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er jeg med. Men vektere har jeg aldri lagt merke til alltid er der! Kanskje noe spesielt når du var der. Mulig de så etter noen etc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke i utkanten av horestrøket da? kanskje de passer på pga bråk? som kanskje kommer med det?

jeg vet ikke mye om horestrøket i oslo men dersom det står noen der så kan det jo ha sammenheng? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
er det muli gå få litt respekt.? og et årleit svar? ser egentlgi kke poenget med å tulle bort det hele

Siden du spør så pent, da. :sjarmor:

Det er et knutepunkt for mobilvektere i området som av og til treffes der for å ta lønsjen sin sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Ligger det ikke en bank der da? Kanskje de passer på en verditransport?

Hvorfør spør du egentlig? Tenkt å rane noen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest siste Gjest

Hvorfør spør du egentlig? Tenkt å rane noen, eller?

Nei tvert imot, er litt i faresonen for å bli ranet selv...

(forøvrig var det ikke meg som skrev startinnleggene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nei de har visst nok stått der flere ganger når jeg har vært innom byen... pleier å parkere der oppe.. forrige dagen dor jeg dit i 17 tiden og han mannen stod fortsatt der i 21 tiden...

(gjest som startet innlegget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det praktisk da? Så ser han om noen rapper bilen din. Sleng til han en tier neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...