Gå til innhold

Hodepine - den verste smerte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig. Hodepine og kvalme, det verste jeg vet. Jeg ligger ofte å skjelver når jeg har vondt i hodet, synes det er helt forferdelig!

Anonymous poster hash: 433bf...75c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig synes det er lite som slår et vanvittig migreneanfall smertemessig. Og jeg har hatt gallestein, avrevet leddbånd, sydd 40 sting uten bedøvelse, hatt blødende magesår, leddgikt, spontanabort, skåret opp flere byller større enn druer uten bedøvelse, men det er bare migrenen som føles så vond at jeg vil dø, egentlig. Nå finnes det selvfølgelig smerter som er større enn det, men jeg rangerer migrenesmertene som de verste.

Anonymous poster hash: 3446a...329
  • Liker 1
Skrevet

Ryggrad som "tvinnes" rundt seg selv eller gir alvorlig skjevhet. Det er ufattelig smertefullt.
Hodepine er mildt i forhold, selv om en aller helst skulle slippet det.
Gallestein er også ganske fælt. Samme med å få et stygt beinbrudd eller fått kuttet av akillessene.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Ikke med mindre du snakker om clusterhodepine.

Anonymous poster hash: b2500...fa5
Skrevet

Nei. Ikke med mindre du snakker om clusterhodepine.

Anonymous poster hash: b2500...fa5

Dette er vel kåret til verdens verste smerte. Har heldigvis aldri opplevd slik hodepine. Eneste smerter som har fått meg til å ta livet mitt er endometriosesmerter.

Anonymous poster hash: d03dc...c1c

Skrevet

Nei,men vi kan oppfatte smerte forskjellig

Jeg har migrene ,klasehodepine ..disse er ille..

Har også nervropatisk smerte og det er et rent helvette..Samme for spasmer i hele ryggen.

Nakkeslengen er vond ,men det værste der er svimmelheten og enorme kvalmen

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nyrebekkenbetennelse, tannpine, fødsel og kvalme er de verste, synes jeg.

God bedring, forresten!

Endret av Jade
  • Liker 1
Skrevet

Dette er vel kåret til verdens verste smerte. Har heldigvis aldri opplevd slik hodepine. Eneste smerter som har fått meg til å ta livet mitt er endometriosesmerter. Anonymous poster hash: d03dc...c1c

Spooky!

Anonymous poster hash: 84cdd...0a3

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes skitvondt er skitvondt uansett hva årsaken til det er.

Kunne ikke vært mer uenig. Noen smerter, selv med samme intensitet, er enklere å holde ut. Det kommer helt an på årsak, om smerten er kjent etc.

• Liker 1
  • 3 år senere...
Skrevet

Har hatt skulder ut av ledd, brukket leggbenet rett av på to steder, rettet brukket nese uten bedøvelse. Operert prolapser med risteanfall i bena to døgn etter operasjon. Men ingenting er i nærheten av hvordan det føles når klasehodepinen slår til, blir helt utslitt og når den endelig slipper taket er der bare å grue seg til neste runde for den kommer igjen og igjen. Hos meg er det det aller sikreste vårtegnet hvert år.

• Liker 1
Gjest Optimo
Skrevet
På 14.2.2015 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Eneste smerter som har fått meg til å ta livet mitt er endometriosesmerter.

Jaha. Jeg visste ikke at det var 4G på andre siden! Har du Telenor? 

Vondt i hodet er vondt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...