AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Enig at hodepine er den verste smerte som finnes? Har gått i 3 dager nå med dundrende hodepine. Og endelig nå er det på vei til å slippe. Er så glad for det.. Om du har vondt i ryggen, i foten eller hånden kan man alltids døyve smerten ved å ikke belaste og smertestillende. Men vondt i hodet? Vanskelig og et helvete. Enig? Anonymous poster hash: 07c04...b62
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Nei, ikke enig. Jeg har migrene så jeg vet hva du mener TS, men magevondt/forstoppelse er det verste. Da stopper hele ens verden. Anonymous poster hash: 21daa...139
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Nei ikke enig, har hatt mye migrene og det er forferdelig. Men jeg har hatt mye verre smerte enn det.Anonymous poster hash: cecf7...12a 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Nei, ikke enig. Har kjent verre smerter, av annen type. Anonymous poster hash: 5c9e2...0f4
Lille_m Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Ikke enig, blindtarmbetennelse slår hodepine ned i støvla. Men hodepine er grusomt det å.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Hodepine og migrene er vondt! Andre vondter, som f.eks gallesteinsanfall er GRUSOMT. Ville heller hatt migrene i 3 mnd enn ett skikkelig gallesteinsanfall en gang til! Anonymous poster hash: 48876...642 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Det kommer an på hvilken hodepine det er. Cluster-hodepine skal visst være så grusomt vondt at man får lyst å skade seg selv for å avlede smerten. Anonymous poster hash: e8dbd...93c 2
Flekk Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 jeg syns at omgangssyken er verste smerten. Altså av slike vanlige sykdommer. Når man vet at man må spy men det kommer ikke opp før om en time kanskje, så føles det godt rett etter, men kvalmen kommer raskt tilbake. Men dunkende hodepine er også forferdelig, men syns også feber er enda verre. Å ha den kvalme-må-snart-kaste-opp følelsen i en evighet er så ekkelt. Er faktisk redd for omgangssyken..
Gjest Solstråla88 Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Enig i omganssyken! Jeg vil også adde influensa, har hatt den en gang, og jeg trodde jeg skulle dø!
Gjest Badabing Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Synes migrene med tilhørende kvalme er forferdelig, men det finnes smerte som er enda verre.
Gjest Gemini7 Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Jeg er enig i at hodepine er noe av det aller verste man kan oppleve. Når man får skikkelige smerter i hodet blir man jo også kvalm, jeg spyr ved migreneanfall, og da får man kvalmen i tillegg til smerten som gjør deg helt immobil. Hvis vi snakker om smertestyrke har jeg hatt gallestein og det var absurd vondt, trodde det var et organ som var i ferd med å sprekke i magen min. Og jeg har født også. Det takler man, for man vet at det skal være slik.. Endret 12. februar 2015 av Gemini7
Faina Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Migrene er jævlig, men gallesteinsanfall er 100 ganger verre. Og jeg har gått med migrene sammenhengende i en måned.
Karen82 Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 Enig med de over at omgangssyke og kvalme er det verste som finnes, da stopper alt opp, og man klarer ikke engang sove når man er skikkelig kvalm. Hodepine er ille, men jeg har klart å karre meg gjennom mange dager på jobb med dunkende hode. Det er vondt, men vanlig, og man lærer seg å leve med det.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #15 Skrevet 12. februar 2015 Å lande i et fly, med bihulebetennelse og 40 i feber er noe av det jævligste jeg har vært igjennom.. Jeg besvimte rett før vi landet. Trodde ansiktet mitt skulle eksplodere.Anonymous poster hash: 40ab4...a1f
Suss81 Skrevet 12. februar 2015 #16 Skrevet 12. februar 2015 Jeg synes skitvondt er skitvondt uansett hva årsaken til det er.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #17 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har hatt såkalt selvmordshodepine noen ganger. Heldigvis får jeg så vondt av det at jeg ikke klarer å røre meg, tør nesten ikke puste engang. På annen plass vil jeg si at å bli "bunnet" under samleie er det nest mest smertefulle jeg vet. Gallesten er barnematen i forhold. Men har skjønt at det ikke er helt vanlig å få så vondt. Anonymous poster hash: 1373e...e3c
Kragebein Skrevet 13. februar 2015 #18 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har nettopp kommet meg etter et to dager langt migreneanfall hvor jeg bare har lagt i sengen og grått av smerte, med tilhørende kvalme som har gjort at jeg har kastet opp omtrent hver halvtime/time. Jeg håper det er det verste jeg kommer til å oppleve smertemessig.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #19 Skrevet 13. februar 2015 Nei. Da skulle du prøvd å ha lungeemboli eller dvt, DA snakker man smerter.Anonymous poster hash: c1d27...f9f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #20 Skrevet 13. februar 2015 En skikkelig hodepine som ikke går bort med smertestillende er grusomt, man klarer ikke å slappe av og tenke på noe annet. Men det samme gjelder egentlig all type sterke smerter, det er bare grusomt! Anonymous poster hash: e898f...4d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå