AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Del Skrevet 12. februar 2015 hei, var så uheldig å falt 2 timer utenfor der jeg bor til praksisplass. vi fikk en beskjed om at utdanningen kan betale bosted, men har ikke hørt noe til utgifter. Jeg tenker at 6000-7000 kroner for transport er litt mye for meg som student. hva gjør jeg? skal ejg bare betale så mye fordi det ikke var nok praksissteder her i oslo og jeg derfor falt i fredikstad? jeg kan bo her og pendle frem og tilbake, men er ikke keen på å betale så mye i transport. Anonymous poster hash: e883e...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Del Skrevet 12. februar 2015 Kanskje du får leie hybel? Skulle tro det lønte seg ift å pendle Anonymous poster hash: 4664d...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Del Skrevet 12. februar 2015 På Høgskolen i Bergen får vi refundert alle reiseutgifter ifb praksis som overstiger vanlig kollektivkort for sone Bergen, rart om ikke det er samme type ordning hos dere da... Spør i studentekspedisjonen eller noe Men 6000-7000 i transport for Oslo-Fredrikstad høres veldig mye ut (men jeg er vestlending, har ikke vært der så mye), har ikke NSB månedskort? Anonymous poster hash: e43d2...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Del Skrevet 12. februar 2015 På Høgskolen i Bergen får vi refundert alle reiseutgifter ifb praksis som overstiger vanlig kollektivkort for sone Bergen, rart om ikke det er samme type ordning hos dere da... Spør i studentekspedisjonen eller noe Men 6000-7000 i transport for Oslo-Fredrikstad høres veldig mye ut (men jeg er vestlending, har ikke vært der så mye), har ikke NSB månedskort? Anonymous poster hash: e43d2...2de det er mnd. kortet som koster 3049 kroner, skal jobbe 2,5 mnd. Anonymous poster hash: e883e...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Del Skrevet 12. februar 2015 Sjekk med skolen din, mange steder som har praksis gir støtte dersom avstanden til praksisplassen er på mer en x-antall kilometer, både til transport og evt. hybel om det er for langt å pendle:) Anonymous poster hash: 95b32...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Del Skrevet 12. februar 2015 På Høgskolen i Bergen får vi refundert alle reiseutgifter ifb praksis som overstiger vanlig kollektivkort for sone Bergen, rart om ikke det er samme type ordning hos dere da... Spør i studentekspedisjonen eller noe Men 6000-7000 i transport for Oslo-Fredrikstad høres veldig mye ut (men jeg er vestlending, har ikke vært der så mye), har ikke NSB månedskort? Anonymous poster hash: e43d2...2de kanskje du kan svare på det andre spm mitt. jeg må bort i en uke av praksisperioden min. tror du jeg kan få flyttet disse 5 jobbdagene til helgen? er det ikke slik at det er dyrere å jobbe i helgen, vil de ikke sykehuset tjene på dette ved å spare noen slanter på meg som jobber i praksis istedet for en annen som jobber fast? uansett, har du hørt noe om dette? er dette gjort tidligere? Anonymous poster hash: e883e...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 12. februar 2015 #7 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg antar at du vil kunne få slike utgifter refundert, jeg fikk hvertfall det da jeg måtte pendle 40 minutter da jeg var i praksis. Og hos oss var det helt vanlig å måtte flytte på hybel i praksisperioden, så du kan evt. sjekke ut det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå