AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #21 Del Skrevet 13. februar 2015 Om ingen vil lese bloggen eller boken så er neppe liv laga for foredrag Anonymous poster hash: c6e95...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #22 Del Skrevet 13. februar 2015 Om ingen vil lese bloggen eller boken så er neppe liv laga for foredrag Anonymous poster hash: c6e95...d11 Vil? Hva om boken ikke blir markedsført/solgt inn i de riktige kanalene? Hvordan skal en kunne forvente at de riktige folkene bare finner frem til DIN blogg? Anonymous poster hash: 96d61...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #23 Del Skrevet 13. februar 2015 Vil? Hva om boken ikke blir markedsført/solgt inn i de riktige kanalene? Hvordan skal en kunne forvente at de riktige folkene bare finner frem til DIN blogg? Anonymous poster hash: 96d61...1e9 Det må man jo gjøre selv - akkurat som ved foredrag. Lite løsningsorientert...... Kanskje lurt å få inn formell kompetanse og tyngde først? Anonymous poster hash: c6e95...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #24 Del Skrevet 13. februar 2015 Wow. Jeg har vært en stund på KG til å ikke ta meg nær av alt dere skriver. Ut ifra de få innleggene jeg har skrevet her, så kan dere fortelle om jeg har god formidlingsevne eller ikke. Jeg har spurt om noen råd. Ikke om hele forretningsideen. Jeg har ikke lagt ut alt jeg har, alt hva jeg tenker på, hvilke erfaringer jeg har eller hva jeg har skrevet og utgitt. Jeg skjønner ikke hvor dere har det fra at jeg vil holde foredrag for å fortelle hvor alle andre har gjort feil. Det er ikke dette det handler om i det hele tatt. Jeg vet hva jeg er god for og hva jeg kan. Det var teit av meg å spørre her inne. Takk til deg som kom med skikkelige råd. Til dere andre, regner med at dere vet hvem dere er, dropp å analyser innleggene mine. Se heller hva jeg spør om, istedetfor å gå ut i fra hva jeg spør om eller kan. Dette er mitt siste innlegg her. Anonymous poster hash: 1d99e...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå