AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #23 Skrevet 14. mars 2015 Det kan det sikkert også hete Det er det det heter, og bare det. Anonymous poster hash: fa377...522
SecretDiamondF Skrevet 14. mars 2015 #24 Skrevet 14. mars 2015 Det er det det heter, og bare det. Anonymous poster hash: fa377...522 Ok
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #25 Skrevet 14. mars 2015 Jeg var frivillig og planlagt innlagt i Bodø fordi jeg hadde mye angst og deprimert når jeg var 18 år. Jeg var der litt over en uke og ville hjem. Ble feil for meg siden jeg var så ung, men myndig så måtte være på voksen avd. Jeg måtte ha samtale med psykolog og foreldrene mine for å skrives ut. Tror ikke det var fordi jeg ikke kunne dra på dagen, men psykologen vile være sikker på at jeg hadde et opplev å komme hjem til. Skulle egentlig være innlagt 3 mnd. Så ble jeg frivillginnlagt men med hast. Var dær 4 dager og det hjalp m eg mye, fikk endelig ro og følte meg trygg. Hadde håpet på å få være dær lengre men de hadde ikke sengeplasser til det. Nå har jeg flyttet og fått ny psykolog og driver på me ny utredning og henvisning til Modum bad for spisseforstyrelser. Da er oppholder tre måneder tror jeg og er lang vente tid :/ gruer meg men jeg håper at dette kan være en ny retning i livet mitt da:)Anonymous poster hash: dd215...1ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå