AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Del Skrevet 12. februar 2015 Hei! Jeg vil starte med å beskrive litt av min fortid før jeg skriver om nåtid! Jeg er ett skilsmissebarn som flyttet fra storby til landet i ung alder (barneskole). På landet fikk jeg ett helt nytt liv, ett godt liv med en ny bror og en ny "pappa" jeg hadde en sunn oppvekst rundt hest er utdannet helsefagarbeider. Jeg flyttet for meg selv da jeg ble 18 år og var da lærling innen for faget! Jeg fant ut etter lærlingsperioden at dette egentlig ikke var noe for meg, så jeg startet å jobbe i klesbutikk. Jobbet meg opp til Ass.butikksjef. Når jeg var ung hadde min biologiske pappa meg og min søster annen hver helg. Etter en stor krangel snakket vi ikke sammen på 3,5 år, og han ønsket å skrive meg vekk som sitt barn, (dokumenter på dette fikk min mor pr.post) Min biologiske far en rik man, som mer eller mindre gjør som han vil! Jeg hadde fra jeg var 19 år samboer, (samme som i dag) vi fikk oss en leilighet sammen, via min samboers familie. Da jeg ble 20 år kontaktet min far meg og lurte på om jeg kunne ta turen inn til byen og spise en bursdagsmiddag hos han med min samboer. I gave (ikke fått julegave, bursdagsgaver på mange år) kjøpte han meg tilbake med en tur til Dubai for meg og samboer! Dette var første gang på mange år jeg hadde sett han! Kontakten bedret seg, og vi snakket sammen ca 2 ganger i mnd. Så kom han med ett tilbud om at vis vi flyttet fra landet til byen skulle han la meg åpne en butikk, og drive selv. Vi hadde ikke veldig lyst, men vi flyttet og tok han på tilbudet og han ordnet leilighet for oss og våre 3 små hunder. Men da vi flyttet ble det andre boller, jeg måtte søke jobber i byen fordi han ville se meg slite. Jeg søkte på gud og hverman, og fikk en stilling som sommer vikar i restaurant. Sommeren gikk og jeg hadde mareritt om jobben min samt 14-18 timer skift Etter sommeren stod jeg uten jobb og havnet hos nav. Herifra søkte jeg meg inn på forskjellige kurs. Og Etablerer kurs for gründere. Nå nesten 1 år etter jeg flyttet til ett sted jeg virkelig misstrives på har han bestemt seg for at nå kan vi starte. Avtalen er på 500.000 kr han eier bedriften frem til den har tjent opp 500.000 kr da eier jeg 50% Problemet mitt er at jeg ikke trives i byen, og for at denne avtalen skal gjelde MÅ jeg bo i byen! Jeg har virkelig kalde føtter. Hodet mitt sier JA, kjør på! Men kroppen min, og hjerte mitt sier HELL NO! Og dette gjør meg veldig usikker, jeg ser ikke en fremtid i byen! Drømmen min er faktisk noe helt annet! Drømmen min er småbruk med ett "siste hjem" for dyr! Men kapitalen er ikke der for å realisere den drømmen ENDA! Jeg vil også tilføye at vi var i 40 års laget til min stemor, der min søster og kjæreste også var! Hennes kjæreste (20) jobber for pappa. Etter en diskusjon mellom noen av gjestene ute der kjæresten til min søster faktisk hadde fått roet diskusjonen klikket det for min far og slo ned gutten! Gutten gikk rett i bakken og på vei ned slo han hodet i noen barkrakker min far satt over han på vei til å slå igjen. Min samboer og jeg stod i ett annet rom og løp inn for å få stoppet det. Jeg kastet meg over ryggen til min far og klemte hendene mine i ansiktet hans for å få han til å stoppe han, før min samboer tok tak i genser og bukse på han og løftet han vekk. Jeg hadde tydelig gjort en del skade på ansiktet hans, men det hadde han gjort på hodet til sin ene svigersønn også! Min samboer prøvde å roe han ned med å fortelle han at han kan ikke slå folk, og i hvert fall ikke svigersønnen sin svaret han fikk var "jeg slår hvem faen jeg vil" 2 uker etter dette uten kommunikasjon ringte han. Jeg tenkte han ville unnskylde seg, men ordene UNNSKYLD som jeg ville høre kom ikke, i stedet fikk jeg en Iphone 6. Så kan noen svare meg på mitt ekstremt lange innlegg? Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 08c97...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 12. februar 2015 #2 Del Skrevet 12. februar 2015 Kom deg vekk, det virker ikke som ett bra forhold. Er det virkelig verdt å offre ditt eget vel og ve for å starte en butikk som han kommer til å eie? Det vil bare gi han overtaket på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Del Skrevet 12. februar 2015 Ikke gjør det! Anonymous poster hash: eace6...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå