AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg jobber i 50 % stilling som sykepleier. Har fastlønn på disse 50 %. I tillegg tar jeg så mye ekstravakter som jeg får til. Problemet mitt er å estimere inntekt for hele året. Jeg skrev 420 000 i forventet inntekt, og endte da med skattetrekk på 30 %. Jeg synes kanskje dette er litt lite? Denne mnd. hadde jeg 37 000 kr før skatt, og betalte 11000 i skatt. Kanskje for lite skatt for den inntekten? Problemet mitt er at jeg ikke aner hvor mye ekstravakter som er ledige i månedene fremover. Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 8c6c7...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Del Skrevet 12. februar 2015 Det kommer jo an på flere ting enn inntekten din, som om du har formue eller gjeld osv. Kan du ikke få tabelltrekk fra hovedarbeidsgiver? Da justerer det seg etter månedslønnen. Og så kan du trekke noen prosent ekstra fra bisrbeidsgiver. Jeg tjener også ca. 420 000,- og betaler ca. 30% i skatt. Har ca. 300 000,- i studielån med tilhørende renter og ellers enslig og ganske enkel. Fikk igjen ganske mye i gjor. Det er nok ikke feil hvis du har lagt inn riktig info.Anonymous poster hash: 0d2ee...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Del Skrevet 12. februar 2015 Og skatteetaten legger på litt ekstra i sine beregninget. De vil mye heller betale ut til gode enn å kreve inn restskatt.Anonymous poster hash: 0d2ee...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå