Whynot Skrevet 12. februar 2015 #21 Skrevet 12. februar 2015 Er mann selv så jeg kan jo ikke svare for hva kvinner ville gjort her. Men om ts ikke hadde lusket bak ryggen hennes over lengre tid, ikke oppsøkt kompisen flere ganger men fortalt henne det etter første gangen han hadde sex med kompisen, da kunne dette kanskje vært litt styrkende for forholdet også? At han hadde innrømmet noe såpass flaut og "umandig". Tilstått at han var litt bi. Anonymous poster hash: 95326...7dd Jeg hadde uansett reagert sterkt på at han gikk hele veien og hadde sex med kompissen.
Gjest Tickety-Boo Skrevet 12. februar 2015 #22 Skrevet 12. februar 2015 Altså, ts blir jo tent av kjæresten sin også, så han er tydeligvis ikke homofil. Bifil eller biseksuell derimot. Ja, jeg forstår hva dere sier. Men jeg hadde hatt store problemer med det. En bekjent av meg var gift med en mann i flere år, de fikk 3 barn sammen. Plutselig en dag kom han ut av skapet og er nå gift med en mann. Personlig ville det såret meg så uendelig mye mer enn om han hadde funnet seg en ny dame.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #23 Skrevet 12. februar 2015 Kunne ikke dama til en slik mann som ts bare la han og kompisen få suge hverandre i ny og ne? Hvis alle var helt åpne til hverandre om absolutt alt så tror jeg ikke dette hadde vært noe problem egentlig. Hun kunne vel blitt med også? Ingen behøvde vel å gjøre noe bak den andres rygg. Anonymous poster hash: 95326...7dd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #24 Skrevet 12. februar 2015 Hvis mannen begynte å bli litt dårlig i senga en periode og var deppa og vonbråten etc., da kunne hun f.eks. sagt: "Hei, nå tror jeg du trenger litt homsekos igjen, skal vi dra til kompisen din en tur?" Og etter det hadde han sikkert vært som en viril ungstut i senga med henne igjen Åpenhet!! Ingen hemmeligheter i forholdet! Da tror jeg alt vil gå kjempefint! Anonymous poster hash: 95326...7dd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #25 Skrevet 12. februar 2015 Hvis kjæresten min (som er mann, jeg er kvinne) hadde hatt sex med en annen mann, vel - jeg hadde vært sjokkert as fuck. Men nei, jeg hadde blitt ekstremt forvirret. Ikke bare hadde han jugd til meg om hans seksuelle preferanser (med tanke på at han er heterofil), men han hadde vært utro i tillegg - MED EN MANN. Altså, jeg er "all in" for homofile, og biseksualitet, ligge med folk av samme kjønn, men mens jeg hadde vært sammen med han?! Nei, det er utroskap for meg og kanskje hakket verre enn å ligge med ei dame. For da hadde jeg ikke bare måtte konkurrere mot andre, pene damer, jeg må også ta andre, pene menn med i bildet og dét ville vært ukomfortabelt! For meg, altså. For meg. Så, du må være ærlig. Jeg aner ikke hvordan denne dama di kommer til å reagere, men jeg tviler på at hun blir glad for å høre det. Sååå, lykke til! Anonymous poster hash: 40bfe...9ae 1
Teardrop Skrevet 12. februar 2015 #26 Skrevet 12. februar 2015 Du er bisexuell. Men utro er desverre utro selvom det er samme kjønn. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #27 Skrevet 12. februar 2015 Jeg vil også legge til en ting; hvorfor kunne du ikke bare fortalt dama di at du tenner på menn (seksuelt) fra starten? Kanskje hun til og med hadde gitt deg tillatelse til og utforske den siden av deg selv! Du løy til dama di, og du gikk bak ryggen hennes. Og for alt du vet, kan det hende hun hadde hatt lyst til å bli med på dette! Ah, HVORFOR kan ikke folk ligge rundt når de IKKE er i et forhold - og heller slå opp hvis de absolutt skal ligge med andre. Hvor grunnleggende EGOISTISK skal man være nå til dags?! SUKK......... Anonymous poster hash: 40bfe...9ae 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #28 Skrevet 12. februar 2015 AnonymBruker, on 12 Feb 2015 - 02:48, said: Kunne ikke dama til en slik mann som ts bare la han og kompisen få suge hverandre i ny og ne? Hvis alle var helt åpne til hverandre om absolutt alt så tror jeg ikke dette hadde vært noe problem egentlig. Hun kunne vel blitt med også? Ingen behøvde vel å gjøre noe bak den andres rygg. Anonymous poster hash: 95326...7dd Hvis jeg var damen til ts hadde jeg ikke syns det var ok i alle fall. Vil ikke at kjæresten min skal ha sex med andre mens vi er sammen, akkurat som at han ikke syns det er greit at jeg har sex med andre, enten det er kvinner eller menn. (Vet ikke hvor du har tatt det fra ts, men jeg kjenner ingen som har for vane å rote med venninnene sine når de er på fylla eller som forventer at typen syns det er greit.) Anonymous poster hash: d1375...62d 2
Whynot Skrevet 12. februar 2015 #29 Skrevet 12. februar 2015 Hvis jeg var damen til ts hadde jeg ikke syns det var ok i alle fall. Vil ikke at kjæresten min skal ha sex med andre mens vi er sammen, akkurat som at han ikke syns det er greit at jeg har sex med andre, enten det er kvinner eller menn. (Vet ikke hvor du har tatt det fra ts, men jeg kjenner ingen som har for vane å rote med venninnene sine når de er på fylla eller som forventer at typen syns det er greit.) Anonymous poster hash: d1375...62d Jeg klinte med ett par venninner i russetiden da jeg hadde kjæreste, og han syntes det var greit. Driver ikke med sånt lenger nå, dog.
Cathrine88 Skrevet 12. februar 2015 #30 Skrevet 12. februar 2015 Er mann selv så jeg kan jo ikke svare for hva kvinner ville gjort her. Men om ts ikke hadde lusket bak ryggen hennes over lengre tid, ikke oppsøkt kompisen flere ganger men fortalt henne det etter første gangen han hadde sex med kompisen, da kunne dette kanskje vært litt styrkende for forholdet også? At han hadde innrømmet noe såpass flaut og "umandig". Tilstått at han var litt bi. Anonymous poster hash: 95326...7dd Nei, før. Og latt være å ha sex med kompisen. 3
Gjest Ludodama Skrevet 12. februar 2015 #31 Skrevet 12. februar 2015 Nei, før. Og latt være å ha sex med kompisen. Og kanskje droppe den dirigeringen under oralsex med "når jeg gir oralsex til Kåre pleier jeg være mye flinkere!" 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #32 Skrevet 12. februar 2015 For det første: Jenter har jo også en tendens til å "kose" med hverandre når de drikker. Nei. For det andre: Dette er utroskap uansett hvordan du vrir og vender på det. Fortell dama di det, eller slå opp. Anonymous poster hash: 7cdc3...6eb 3
Cathrine88 Skrevet 12. februar 2015 #33 Skrevet 12. februar 2015 Og kanskje droppe den dirigeringen under oralsex med "når jeg gir oralsex til Kåre pleier jeg være mye flinkere!" Heller ikke dumt!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #34 Skrevet 12. februar 2015 Er det virkelig så ekstremt viktig at folk som er i et forhold kan kun ha sex med den de er i forhold med? Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så forferdelig galt med å være frisinnet og mindre bundet når det kommer til ren sex. Utforske litt sammen f.eks. Han hadde ren sex med en kompis og de vil aldri bli forelsket i hverandre, hvorfor er dette noe så innmari fælt? Om kona mi hadde hatt en sprengkåt kompis eller venninne som trengte "hjelp" så hadde jeg da ikke nektet henne å hjelpe vedkommende så lenge det kun er sex. Anonymous poster hash: 95326...7dd
Codex Skrevet 12. februar 2015 #35 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Utroskap er utroskap, uansett hvilket kjønn det er du har sex med. Med mindre dere har et åpent forhold er det ikke ok, så du burde fortelle det til henne. Om det er noe hun er villig til å tilgi er noe helt annet. Endret 12. februar 2015 av Codex 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #36 Skrevet 12. februar 2015 Hvis en mann som er i et forhold tar seg en runk selv om dama er i nærheten og kunne slik sett sikkert ha hjulpet ham; er han utro mot henne med høyrehånda si? Han får jo orgasme uten at hun er med på det. Om det er høyrehånda eller munnen til en annen person som gjør at det går for ham skulle da ikke bety så mye egentlig. Her er det kun snakk om å lette litt på trykket og bli ferdig. Anonymous poster hash: 95326...7dd
Summers Skrevet 12. februar 2015 #37 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Sorry TS om du sugde fyren så er du både homo og vært utro. Hadde du bare blitt sugd så hadde du hatt ditt på det tørre. Ref Bill Clinton som ble sugd, men ble frikjent for "sexual relationship" med Lewinsky. Endret 12. februar 2015 av Summers
Blod Skrevet 12. februar 2015 #38 Skrevet 12. februar 2015 Du er ikke homo? Er du bifil da? Hva er det som får deg til å ha sex med han om ikke? Må da være noe. Er ikke sikkert hun kommer til å bare le av det. Å være utro en gang er jo ille nok det, men er du utro flere ganger, med samme person blir det jo bygget opp et psykisk forhold mellom dere to. Og det kan ofte være enda værre, om mulig 1
#MM# Skrevet 12. februar 2015 #39 Skrevet 12. februar 2015 Det kan jo være hun aksepterer det, hvis hun er liberal i sengen. Du sier jo at det ikke er følelser med i bildet, og for noen er det det verste. Kanskje hun til og med bli med på det. MEN, du burde fortalt det etter første gangen, og ikke bare forsette. Hvordan ville du hatt det om rollene var byttet om? Hva har forhindret deg i å si noe hele dette året?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #40 Skrevet 12. februar 2015 Kunne ikke dama til en slik mann som ts bare la han og kompisen få suge hverandre i ny og ne? Hvis alle var helt åpne til hverandre om absolutt alt så tror jeg ikke dette hadde vært noe problem egentlig. Hun kunne vel blitt med også? Ingen behøvde vel å gjøre noe bak den andres rygg. Anonymous poster hash: 95326...7dd Det er ikke alle som ønsker åpne forhold. TS er utro og burde slå opp med kjæresten slik at hun kan finne noen som faktisk forstår grenser og elsker henne. Anonymous poster hash: 550c4...1e8 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå