Gå til innhold

Utro mot dama, med en kompis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med verdens nydeligste jente og har vært det en god stund. For et drøyt år siden, en kveld jeg var hos en kompis, spilte playstation og drakk litt øl, endte vi opp med å ha sex. Og etter det har vi hatt sex flere ganger. Og det er så gale at jeg kan tenke på å suge ham, mens jeg har sex med jenta mi, men jeg er ikke homo. Det er ikke slik at jeg elsker ham på noe måte, jeg elsker dama over alt på jord.

Etter første gangen snakket vi om å fortelle det til kjærestene våres, tenkte at de kanskje bare ville le av det.. Jenter har jo også en tendens til å "kose" med hverandre når de drikker. Men nå har det bare balla på seg og i perioder har jeg mer sex med kompisen min enn med dama.

De gangene hun suger meg kan jeg til og med ta meg selv i å ville "dirigere henne", lære henne, fortelle henne at jeg gjør det bedre! Og jeg er litt redd fordi jeg vet ikke hvordan hun hadde reagert om jeg hadde sagt det. Jeg klarer liksom ikke å se på det som utroskap heller, i og med at det er med en annen mann og ingen følelser involvert.

Mann 22

Anonymous poster hash: 29fd1...cc8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex med andre er utroskap, følelser eller ei! Skam deg!

Utroskap er motbydelig!

Anonymous poster hash: dcd7e...dee

• Liker 15
Gjest Salvesen
Skrevet

Det er ikke utroskap så lenge det er med samme kjønn.

• Liker 3
Skrevet

Dette må du og dama finne ut av sammen, om det er utroskap eller ikke. For noen er det uaktuelt, for andre går det greit. Jeg selv hadde syntes det var greit om mannen hadde sex med en kamerat, men ikke dame.

Anonymous poster hash: 866a9...ea7
Skrevet

Det er ikke utroskap så lenge det er med samme kjønn.

Hæ? Hvordan kan du si det?

• Liker 4
Gjest Tickety-Boo
Skrevet

Forholdet mitt til mannen hadde tatt slutt uansett hvilket kjønn han hadde vært utro med, men selvfølelsen min hadde fått seg en større knekk om det var en mann, tror jeg.

• Liker 3
Skrevet

Vi hadde nok vært nødt til å sette oss ned og ha en lang og god prat om hva som foregår og skjer, følelser og diverse for å få total åpenhet og klaring i det hele. Om kjæresten min kom til meg og sa at han tente på menn kun seksuelt og hadde hatt sex med kompisen sin bak min rygg hadde jeg nok blitt litt skuffa over det, men jeg tror ærlig talt ikke at jeg hadde hatt noe i mot det om det var åpenhet og ærlighet rundt det så lenge jeg får mitt og ikke blir nedprioritert liksom... Og perv som jeg er så mulig jeg til og med hadde kunnet hatt lyst og glede av å være med eller bare se på.

Anonymous poster hash: 66b87...c14

Skrevet

Vi hadde nok vært nødt til å sette oss ned og ha en lang og god prat om hva som foregår og skjer, følelser og diverse for å få total åpenhet og klaring i det hele. Om kjæresten min kom til meg og sa at han tente på menn kun seksuelt og hadde hatt sex med kompisen sin bak min rygg hadde jeg nok blitt litt skuffa over det, men jeg tror ærlig talt ikke at jeg hadde hatt noe i mot det om det var åpenhet og ærlighet rundt det så lenge jeg får mitt og ikke blir nedprioritert liksom... Og perv som jeg er så mulig jeg til og med hadde kunnet hatt lyst og glede av å være med eller bare se på.

Anonymous poster hash: 66b87...c14

Jeg har fantasert om å ha henne med ja, gjerne "dele" kompisen min.

Skrevet

Du er kanskje ikke homofil, men du er da biseksuell. At du tenner på menn uten at du vil være sammen med de er jo greit, det som ikke er greit er utroskapen. Jeg hadde forsvunnet fortere en du kunne sagt sex uansett om du hadde hatt deg med dame eller mann. Så du får være ærlig om utroskapen din å la henne finne en som er ærlig.

Anonymous poster hash: 7d6a0...6b6

• Liker 4
Skrevet

Jeg er sammen med verdens nydeligste jente og har vært det en god stund. For et drøyt år siden, en kveld jeg var hos en kompis, spilte playstation og drakk litt øl, endte vi opp med å ha sex. Og etter det har vi hatt sex flere ganger. Og det er så gale at jeg kan tenke på å suge ham, mens jeg har sex med jenta mi, men jeg er ikke homo. Det er ikke slik at jeg elsker ham på noe måte, jeg elsker dama over alt på jord.

Etter første gangen snakket vi om å fortelle det til kjærestene våres, tenkte at de kanskje bare ville le av det.. Jenter har jo også en tendens til å "kose" med hverandre når de drikker. Men nå har det bare balla på seg og i perioder har jeg mer sex med kompisen min enn med dama.

De gangene hun suger meg kan jeg til og med ta meg selv i å ville "dirigere henne", lære henne, fortelle henne at jeg gjør det bedre! Og jeg er litt redd fordi jeg vet ikke hvordan hun hadde reagert om jeg hadde sagt det. Jeg klarer liksom ikke å se på det som utroskap heller, i og med at det er med en annen mann og ingen følelser involvert.

Mann 22

Syk.

Anonymous poster hash: 2d42a...dd6

• Liker 1
Skrevet

Dette kan jo selvsagt skje. Når man er bi og kåt på guttesex (som en god del menn er) og samtidig har dame. Synes du burde fortelle henne det i stedet for å lure henne. Så lenge det kun er sex så kan det hende det går/ender bedre enn du tror. Kan hende hun til og med har sexfantasier om å se deg sammen med en annen mann.

Anonymous poster hash: 95326...7dd
Skrevet

At du aktivt oppsøker kompisen din for å ha sex kan ikke sammenlignes med damer som koser litt på fylla.

Dette er like mye utroskap selv om det er mann eller kvinne du har sex med selv om det ikke er følelser involvert.

• Liker 3
Skrevet

Husk at det er ganske mange damer som kunne tenke seg å se to menn suge hverandre.

Gjest HeiHade
Skrevet

Forholdet mitt til mannen hadde tatt slutt uansett hvilket kjønn han hadde vært utro med, men selvfølelsen min hadde fått seg en større knekk om det var en mann, tror jeg.

Hvorfor, egentlig? Jeg mener ikke å angripe deg, jeg er genuint nysgjerrig.

Jeg tror helt ærlig jeg hadde tatt det lettere, da. Jeg hadde bare tenkt at han er homo/bi og gikk til en mann for å få noe jeg aldri kunne ha gitt ham uansett, så da trenger jeg ikke føle meg fullt så utilstrekkelig. Hva tenker du?

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror helt ærlig jeg hadde tatt det lettere, da. Jeg hadde bare tenkt at han er homo/bi og gikk til en mann for å få noe jeg aldri kunne ha gitt ham uansett, så da trenger jeg ikke føle meg fullt så utilstrekkelig. Hva tenker du?

Jeg er litt enig med deg. Dersom han tenner på å ha sex med en mann så er det ikke noe jeg noen gang kunne gitt ham uansett, hadde det vært med en kvinne hadde det derimot blitt anderledes. Jeg syns likevel det er utroskap, men jeg tror ikke det hadde gått på dagen dersom kjæresten min hadde innrømmet ovenfor meg at han har hatt sex med kompissen.

• Liker 1
Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg er litt enig med deg. Dersom han tenner på å ha sex med en mann så er det ikke noe jeg noen gang kunne gitt ham uansett, hadde det vært med en kvinne hadde det derimot blitt anderledes. Jeg syns likevel det er utroskap, men jeg tror ikke det hadde gått på dagen dersom kjæresten min hadde innrømmet ovenfor meg at han har hatt sex med kompissen.

Ja, det er definitivt fortsatt utroskap, og jeg hadde definitivt fortsatt gått på dagen. Men jeg tror jeg hadde taklet det bedre, i ettertid, uansett.

• Liker 1
Gjest Tickety-Boo
Skrevet

Fordi jeg hadde mistenkt at han var homofil og alt vi hadde hatt sammen var løgn. At han aldri hadde hatt de rette følelsene for meg.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er definitivt fortsatt utroskap, og jeg hadde definitivt fortsatt gått på dagen. Men jeg tror jeg hadde taklet det bedre, i ettertid, uansett.

Slik som i denne situasjonen når det tydeligvis har pågått over lang tid og ved flere tilfeller hadde jeg nok pælma tingene hans på gata. Men dersom det hadde vært et engangstilfelle hvor han fortalte det til meg selv og med en gang hadde jeg vurdert situasjonen.

Skrevet

Er mann selv så jeg kan jo ikke svare for hva kvinner ville gjort her.

Men om ts ikke hadde lusket bak ryggen hennes over lengre tid, ikke oppsøkt kompisen flere ganger men fortalt henne det etter første gangen han hadde sex med kompisen, da kunne dette kanskje vært litt styrkende for forholdet også? At han hadde innrømmet noe såpass flaut og "umandig". Tilstått at han var litt bi.

Skrevet

Fordi jeg hadde mistenkt at han var homofil og alt vi hadde hatt sammen var løgn. At han aldri hadde hatt de rette følelsene for meg.

Altså, ts blir jo tent av kjæresten sin også, så han er tydeligvis ikke homofil. Bifil eller biseksuell derimot.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...