AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #21 Skrevet 13. februar 2015 Kjenner meg igjen der, tror kanskje mange fler er litt bi uten å tørre å fortelle om dette. Jeg har det også sånn og liker å være den passive. Jeg har prøvd dette med en kamerat, det var knallbra. Jeg opplever å få superorgasmer, jeg opplever noen av mine aller sterkeste og heftigste orgasmer da, det tar helt av. Dette er ikke fast, men skjer av og til. Har dame og elsker henne over alt. Hun vet om dette og har vært med flere ganger, både for å se på men, også trekant. Det er superheftig for meg, har skjedd at jeg har svimt av når orgasmen kommer. Ser meg egentlig som hetro, med bifile tendenser. Var jeg deg, ville ha testet dette ut. Du vet ikke Høres lovende ut! Meget fristende, hele tanken på å være "jenta" i senga Anonymous poster hash: 24177...948
Gjest 100%naturlig Skrevet 13. februar 2015 #22 Skrevet 13. februar 2015 Høres lovende ut! Meget fristende, hele tanken på å være "jenta" i senga Anonymous poster hash: 24177...948 Dama elsker det, hun tar helt av, hun blir jenta som får to gutter:-)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #23 Skrevet 17. februar 2015 Dama elsker det, hun tar helt av, hun blir jenta som får to gutter:-) Herlige saker! Anonymous poster hash: 24177...948
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå