AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Jeg må bare få ut dette et sted, siden jeg ikke har noen å snakke med det om. Kort fortalt, jeg er biseksuell. Ingen andre vet om det, og jeg har ingen intensjoner om å si det til noen. Jeg har heller ikke turt å prøve dette enda. Mye pga fordommer, at mange ser på det som ekkelt, og at biseksuelle ikke er til å stole på.. Jeg liker tanken på å være av den passive arten, altså suge kuk og bli tatt. Rett og slett "jenterollen" i senga. Jeg er derimot ikke feminin av meg, helt normalt maskulin. Jeg tenner på jenter i "perioder" og gutter i andre "perioder". Jeg kan f.eks gå i 2 uker i strekk og bare tenke på pikk.. Her om dagen var jeg med en kamerat og en bekjent og så på fotballkamp. Vi bare satt på en seng for å se kampen, og han ene jeg ikke kjenner så godt, lå litt med spredte bein i joggebuksa.. Jeg ble tent, siden han var ganske kjekk, og jeg måtte skjule at det vokste litt i buksa mi.. Når jeg skriver dette, tenker jeg bare at jeg er ekkel osv.. Tenk om en likekjønnet kamerat/bekjent visste at du fantaserte seksuelt om deg.. Når det gjelder gutter, er jeg ekstremt kresen og sannsynligvis skulle det veldig mye til for at jeg ville ha prøvd det. Hm, måtte bare få det ut her, og få en respons på det.. Anonymous poster hash: 24177...948 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Er sånn jeg også, fantaserer mer og mer om menn. Anonymous poster hash: b8817...b08
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes ikke biseksuelle er noe av det du beskriver. det er jo ikke et valg mann tar selv. og mann kan ikke hjelpe for hva mann føler. Når er jeg jente kanskje vi reagerer annerledes (ikke vet jeg) men har selv opplevd å bli lagt an på en venninne, og har sett mannlige kollega bli lagt på av andre menn, i de fleste situasjoner får vedkommende avslag på en ordentlig måte. (noe har faktisk greid å få se munn action på stedet) Synes du burde prøvde deg der ute, om du ikke vil begynne de bekjente, så kan du jo vurdere å i hvertfall prate med andre likesinnede på nettet, også se om et møte med en "ukjent" for å leve ut fantasier kan friste. Anonymous poster hash: 46e79...010 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Tipper du vil få god respons om du legger ut dette innlegget på gaysir.no Sikkert mange menn der som kan tenke seg å "innvie" deg Anonymous poster hash: 5009f...210 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes ikke biseksuelle er noe av det du beskriver. det er jo ikke et valg mann tar selv. og mann kan ikke hjelpe for hva mann føler. Når er jeg jente kanskje vi reagerer annerledes (ikke vet jeg) men har selv opplevd å bli lagt an på en venninne, og har sett mannlige kollega bli lagt på av andre menn, i de fleste situasjoner får vedkommende avslag på en ordentlig måte. (noe har faktisk greid å få se munn action på stedet) Synes du burde prøvde deg der ute, om du ikke vil begynne de bekjente, så kan du jo vurdere å i hvertfall prate med andre likesinnede på nettet, også se om et møte med en "ukjent" for å leve ut fantasier kan friste. Anonymous poster hash: 46e79...010 Få se munn-action på stedet? Anonymous poster hash: b8817...b08
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Du skal overhodet ikke skjemmes av at du tenner på menn. Eller føler en seksuell opphisselse ved å se på en venn/bekjent. Det er ingenting ekkelt ved det. Du er verken pervers eller unormal. Du er helt i orden som du er. Vi velger ikke vår seksuelle legning, vi velger bare hvorvidt vi vil erkjenne den ovenfor oss selv og så ovenfor omgivelsene. Dessuten er de fleste seksuelle fantasier normale, og det er helt greit å ha de - selv om enkelte kanskje kun gjør seg best som fantasi, men det er en annen diskusjon.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 (endret) -Sitat fra slettet innlegg, samt svar er fjernet- - Magnifique, mod. Tipper du vil få god respons om du legger ut dette innlegget på gaysir.no Sikkert mange menn der som kan tenke seg å "innvie" deg Anonymous poster hash: 5009f...210 Ja, det ville jeg helt sikkert. Jeg vet at tilgjengeligheten er meget stor når det gjelder å finne seg en mann som har sex med menn, men takhøyden min er ganske stor for å treffe noen. Jeg vil liksom ikke møte hvem som helst. Jeg drømmer mest om en kjekk gutt jeg kjenner nokså godt, og at vi tilfeldigvis finner ut av at vi har de samme fantasiene, og vi bestemmer oss for å prøve ut alt mulig. I all hemmelighet.Anonymous poster hash: 24177...948 Endret 11. februar 2015 av Magnifique
Magnifique Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Tråden er ryddet for spekulasjon, samt svar. - Magnifique, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Er sånn jeg også, fantaserer mer og mer om menn. Anonymous poster hash: b8817...b08 Og du er også mann? Anonymous poster hash: 24177...948
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Og du er også mann? Anonymous poster hash: 24177...948 Er mann ja Anonymous poster hash: b8817...b08
Gjest Citronella Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Min eks tente på menn også. Han var biseksuelle, men forelsket seg kun i kvinner. Siden jeg er liberal og nysgjerrig når det kommer til det erotiske, så fant vi sammen en mann han tente på, og jeg var til stede. Og de utviklet seg til en deilig trekant. En opplevelse jeg aldri ville vært foruten. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Min eks tente på menn også. Han var biseksuelle, men forelsket seg kun i kvinner. Siden jeg er liberal og nysgjerrig når det kommer til det erotiske, så fant vi sammen en mann han tente på, og jeg var til stede. Og de utviklet seg til en deilig trekant. En opplevelse jeg aldri ville vært foruten. Wow! Så bra! Skikkelig sexy trekant tror jeg.... he he. Jeg liker det. Anonymous poster hash: b8817...b08
eksentrisk Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Min eks tente på menn også. Han var biseksuelle, men forelsket seg kun i kvinner. Siden jeg er liberal og nysgjerrig når det kommer til det erotiske, så fant vi sammen en mann han tente på, og jeg var til stede. Og de utviklet seg til en deilig trekant. En opplevelse jeg aldri ville vært foruten. Utdyp 1
Gjest Citronella Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Wow! Så bra! Skikkelig sexy trekant tror jeg.... he he. Jeg liker det.Anonymous poster hash: b8817...b08 Ja. Der ble bra! Vi elsker hverandre, vi to. Eller. Elsket. Han er død. Og jeg har en ny mann i livet mitt. Endret 12. februar 2015 av Citronella
Gjest Citronella Skrevet 12. februar 2015 #15 Skrevet 12. februar 2015 Utdyp Nei. Det er for privat. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #16 Skrevet 12. februar 2015 Ja. Der ble bra! Vi elsker hverandre, vi to. Eller. Elsket. Han er død. Og jeg har en ny mann i livet mitt. Ok. Beklager at det endte sånn! Håper du har det bra nå også! Anonymous poster hash: b8817...b08
Gjest Citronella Skrevet 12. februar 2015 #17 Skrevet 12. februar 2015 Ok. Beklager at det endte sånn! Håper du har det bra nå også!Anonymous poster hash: b8817...b08 Jeg har det fint. Takk for at du spør.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #18 Skrevet 12. februar 2015 Gaysir.noAnonymous poster hash: d5c18...994
Gjest 100%naturlig Skrevet 12. februar 2015 #19 Skrevet 12. februar 2015 Jeg må bare få ut dette et sted, siden jeg ikke har noen å snakke med det om. Kort fortalt, jeg er biseksuell. Ingen andre vet om det, og jeg har ingen intensjoner om å si det til noen. Jeg har heller ikke turt å prøve dette enda. Mye pga fordommer, at mange ser på det som ekkelt, og at biseksuelle ikke er til å stole på.. Jeg liker tanken på å være av den passive arten, altså suge kuk og bli tatt. Rett og slett "jenterollen" i senga. Jeg er derimot ikke feminin av meg, helt normalt maskulin. Jeg tenner på jenter i "perioder" og gutter i andre "perioder". Jeg kan f.eks gå i 2 uker i strekk og bare tenke på pikk.. Her om dagen var jeg med en kamerat og en bekjent og så på fotballkamp. Vi bare satt på en seng for å se kampen, og han ene jeg ikke kjenner så godt, lå litt med spredte bein i joggebuksa.. Jeg ble tent, siden han var ganske kjekk, og jeg måtte skjule at det vokste litt i buksa mi.. Når jeg skriver dette, tenker jeg bare at jeg er ekkel osv.. Tenk om en likekjønnet kamerat/bekjent visste at du fantaserte seksuelt om deg.. Når det gjelder gutter, er jeg ekstremt kresen og sannsynligvis skulle det veldig mye til for at jeg ville ha prøvd det. Hm, måtte bare få det ut her, og få en respons på det.. Anonymous poster hash: 24177...948 Kjenner meg igjen der, tror kanskje mange fler er litt bi uten å tørre å fortelle om dette. Jeg har det også sånn og liker å være den passive. Jeg har prøvd dette med en kamerat, det var knallbra. Jeg opplever å få superorgasmer, jeg opplever noen av mine aller sterkeste og heftigste orgasmer da, det tar helt av. Dette er ikke fast, men skjer av og til. Har dame og elsker henne over alt. Hun vet om dette og har vært med flere ganger, både for å se på men, også trekant. Det er superheftig for meg, har skjedd at jeg har svimt av når orgasmen kommer. Ser meg egentlig som hetro, med bifile tendenser. Var jeg deg, ville ha testet dette ut. Du vet ikke
Gjest Coolaid Skrevet 12. februar 2015 #20 Skrevet 12. februar 2015 Jeg er tilhenger av at folk skal få være seg selv. Det er ingenting å skamme seg over å ønske sex med en av samme kjønn.. Jeg tror du skal være åpen for din egen seksualitet og utforske den. Finn en du kan stole på og utforske i trygge rammer. Det er nok av mennesker som vil utnytte situasjonen bare for å ha sex med deg, Så lenge du er ærlig med deg selv så kommer dette til å gå bra. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå