^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #161 Del Skrevet 9. juni 2015 Ouch, ikke ofre bekkenet ditt for det løpet nå! Og hurra for bukselykke! Hvor kjøper du bukser? Sliter så med å finne noen som sitter godt, holder formen, er lange nok i beina og i tillegg er behagelige! Håpløst... Stol på meg, det skal jeg IKKE! Jeg må prøve meg litt frem flere ganger, men fortsetter det sånn må jeg bare si til svigerfar at jeg ikke kan være med. Det var nemlig en forutsetning da jeg takket ja, at bekkenet mitt holder. Akkurat nå føler jeg meg supergravid, for jeg er så stiv i lysker og bekkenet. I går kjøpte jeg Floyd. De finner man på B-young blant annet, og Sorbet vet jeg har. Jeg har modellen Jessy, to bukser nå, og de er helt fantastiske! Jeg har dog ikke problemet med å få dem lange nok - heller motsatt. Men ja, ellers sitter de som støpt, de holder fasongen og blir ikke slaskete. Ja, og så er det omtrent som å gå med joggebukse. Nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juni 2015 #162 Del Skrevet 9. juni 2015 Åh, jeg elsker Floyd! Har bare ei da (som jeg endelig får på meg igjen ), men skal absolutt kjøpe flere etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #163 Del Skrevet 9. juni 2015 Åh, jeg elsker Floyd! Har bare ei da (som jeg endelig får på meg igjen ), men skal absolutt kjøpe flere etter hvert. Ikke sant de er gode? Elsker at de er høye på livet, samtidig som at ikke rumpa blir paddeflat og at det ser helt døllt ut om man går med korte topper, noe jeg stort sett gjør hver dag. Åh, Floyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juni 2015 #164 Del Skrevet 9. juni 2015 Ikke sant de er gode? Elsker at de er høye på livet, samtidig som at ikke rumpa blir paddeflat og at det ser helt døllt ut om man går med korte topper, noe jeg stort sett gjør hver dag. Åh, Floyd. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. juni 2015 #165 Del Skrevet 9. juni 2015 *løper og kjøper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. juni 2015 #166 Del Skrevet 9. juni 2015 Skal unne meg en slik bukse etter lønning skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #167 Del Skrevet 10. juni 2015 *løper og kjøper* Skal unne meg en slik bukse etter lønning skjønner jeg Det må du. De er fantastiske! Og de som ikke er i jeansstoff er ikke så dyre, ''bare'' 500 kroner. Jeg har dog kun jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. juni 2015 #168 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på disse buksene altså... Men jeg mistenker at det skal litt til for å få meg til å passe inn i dem, med mine brede hofter og lår og ikke minst korte ben... Det er liksom ikke så mye riktige proposjoner ute og går når det gjelder meg og bukser... Men de høres jo veldig gode ut da!! Hvordan er bekkenet i dag? Håper det har rettet seg igjen så du slipper å ha vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #169 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på disse buksene altså... Men jeg mistenker at det skal litt til for å få meg til å passe inn i dem, med mine brede hofter og lår og ikke minst korte ben... Det er liksom ikke så mye riktige proposjoner ute og går når det gjelder meg og bukser... Men de høres jo veldig gode ut da!! Hvordan er bekkenet i dag? Håper det har rettet seg igjen så du slipper å ha vondt! Jeg er også bred over hoftene altså. I dag måtte jeg for eksempel ta mitt nyinnkjøpte (fra nelly) skjørt over hodet i stedet for over hoftene fordi jeg ikke fikk det på meg. Men det som er så fint er at de er så høye på livet - uten at de ser ut som high waist-bukser. Jeg er en 30" i lengde, men klarer meg ofte med 32 også. Bekkenet var småstivt i dag også, så jeg dropper min planlagte spinningtime i dag. Men det er bedre altså, heldigvis, og jeg regner med at det er helt over til i morgen. Måtte stoppe meg selv i går, for med én gang jeg kjente vondtene begynte jeg nesten å få den fine gravidvaggingen, fordi det er en smerte jeg alltid har vært så redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. juni 2015 #170 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg er også bred over hoftene altså. I dag måtte jeg for eksempel ta mitt nyinnkjøpte (fra nelly) skjørt over hodet i stedet for over hoftene fordi jeg ikke fikk det på meg. Men det som er så fint er at de er så høye på livet - uten at de ser ut som high waist-bukser. Jeg er en 30" i lengde, men klarer meg ofte med 32 også. Bekkenet var småstivt i dag også, så jeg dropper min planlagte spinningtime i dag. Men det er bedre altså, heldigvis, og jeg regner med at det er helt over til i morgen. Måtte stoppe meg selv i går, for med én gang jeg kjente vondtene begynte jeg nesten å få den fine gravidvaggingen, fordi det er en smerte jeg alltid har vært så redd for. Hmm, det høres jo absolutt ut som jeg bør sjekke dem ut neste gang jeg skal på buksejakt! Om ikke annet for å finne ut at de ikke passer og så få det ut av hjernen Godt å høre at bekkenet er bedre, og ikke minst at du tar hensyn til det så det rekker å bli helt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2015 Forfatter #171 Del Skrevet 11. juni 2015 Hmm, det høres jo absolutt ut som jeg bør sjekke dem ut neste gang jeg skal på buksejakt! Om ikke annet for å finne ut at de ikke passer og så få det ut av hjernen Godt å høre at bekkenet er bedre, og ikke minst at du tar hensyn til det så det rekker å bli helt bra! Det skader ikke å prøve. Jeg syntes jeg var kjempeflink som ikke dro på favorittspinning i går. I dag er bekkenet tilbake til sitt gamle jeg, så jeg håper å få inn favorittspinningen i dag i stedet. Nå har han to timer i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. juni 2015 #172 Del Skrevet 11. juni 2015 Kos deg med spinning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #173 Del Skrevet 12. juni 2015 Kos deg med spinning! Takk, det ble en god time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #174 Del Skrevet 12. juni 2015 Spinning i går, ja. Favorittinstruktøren har fått to intervalltimer i uken nå, så nå er jeg ikke så låst til onsdagen som jeg tidligere har vært. Når det er sagt, så liker jeg allikevel onsdagstimen best pga. musikk - løypen er stort sett den samme, bortsett fra helvetessletten midt i som i går var på 6 minutter! Beina var ikke så sure som fryktet, men det var hardere i går enn tidligere uker, mest sannsynligvis pga. musikken. Jeg blir SÅ påvirka av musikken og om jeg liker den at det nesten er litt flaut. Maxpuls: 92% (184 slag i minuttet) Kalorier: 457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #175 Del Skrevet 18. juni 2015 Favorittspinning i går igjen. Var trøtt som en sokk, men klarte å ikke bare karre meg selv avgårde, men å inspirere bror til å være med også. Kroppen var seig, men jeg klarte meg fint allikevel. Maxpuls: 91% Kalorier: 488 Må bare vise dere bilde av den nye tightsen jeg innviet i går. Kjøpte den på ebay til omtrent ingenting, og den var overraskende god! Ikke til jogging eller generell hopp og sprett, men til spinning og styrketrening funker den som bare det. Gjett om jeg skal kjøpe flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juni 2015 #176 Del Skrevet 18. juni 2015 Oi, litt av en tights skikkelig fresh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #177 Del Skrevet 18. juni 2015 Oi, litt av en tights skikkelig fresh! Jeg elsker spragletightser. De er blitt min måte å leve ut min indre fjortis på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. juni 2015 #178 Del Skrevet 18. juni 2015 Har sett på de tightsene selv, så tror at ejg skal unne meg noen selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #179 Del Skrevet 26. juni 2015 Endelig kan jeg oppdatere her igjen! Det har blitt lite trening på meg de siste par ukene, fordi...hverdagen. Det er alltid noe som skjer - særlig nå som mannen er borte - og det eneste jeg har lyst til å gjøre etter at ungene er i seng er å sige ned i sofaen og gjøre ingenting. Men i går fikk jeg karret meg avgårde, på favorittspinning, men ikke favoritt allikevel. Det er jo favorittinstruktøren som har sin fantastiske intervallspinn, men musikken er ikke helt 100% for min del. Han er allikevel utrolig god til å pushe, noe jeg elsker. I går derimot, var det HARDT! Kroppen var dorsk, og jeg kom aldri opp dit jeg ville. Lå hele tiden minst 2% bak, og klarte bare såvidt å komme opp i 90% på siste intervallet. Det siste intervallet er et spurt-intervall, og det gir meg en flau selvgod følelse og se at jeg er omtrent den eneste som klarer å holde følge hele sangen. Maxpuls: 90% (180 slag ) Kalorier: 463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. juni 2015 #180 Del Skrevet 26. juni 2015 Han er dritgod på motivasjon, funker som gull på meg ihvertfall når han setter øynene i meg og bare mimer "kom igjen!!!" Ikke er han vond å se på heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå