AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #21 Skrevet 12. februar 2015 Kanskje naturen griper inn for å hindre katastrofe. Du er alt for ung til å planlegge barn! Skaffe deg en fulltidsjobb og jobb deg opp rett til foreldrepenger, i alle fall.Anonymous poster hash: a84b9...9f6 Mamma ble frivillig gravid som 18 åring og hun fikk min eldste bror som 19 åring, hun gjør det topp i arbeidslivet osv og hun og pappa angrer ingenting. Blir man gravid når man er 18 (i et stabilt forhold) og får baby når man er 19 er det ikke sant at man er for ung, selv om det ikke er veldig ideelt i det norske samfunn hvor det helst er lagt opp til å vente til man er over 30. Anonymous poster hash: cba5d...fd5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #22 Skrevet 12. februar 2015 Som jeg har skrevet, så startet jeg min egen neglesalong. Jeg måtte jo oppfylle drømmen min når jeg vant så mange penger i lotto. Og heldighvis så har salongen gått veldig veldig bra. Så utdanning har jeg, og penger også.Anonymous poster hash: 2288b...e64 Du har ikke utdanning fordi du eier en neglesalong. Du har jobb. Det er stor forskjell på det. Anonymous poster hash: a84b9...9f6 1
Blod Skrevet 12. februar 2015 #23 Skrevet 12. februar 2015 Jeg ville undersøkt andre muligheter. Og det er alltid foreldreløse barn der ute som trenger og ønsker foreldre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå