Helene12 Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 hei Det var ingen timer ledige i uke 28-31, jeg har måttet velge uke 27... Men jeg blir i tvil siden det da ikke rådes til å gjøre dette i uke 28-30. Her i distriktet har dem kun åpent onsdag-torsdag.. Så det vil jo si enn ikke har mange mulighetene. Jeg Funderer veldig på om det blir noen bra bilder i denne uken, erfaringer?
LindaM Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Jeg tror ikke en uke fra eller til har noe å si. Ville heller valgt uke 27 framfor uke 32. Første gangen dro vi i uke 33. Hadde egentlig bestemt oss for å droppe det, men fikk plutselig lyst. Det ble overraskende bra bilder, men jordmor slet litt siden det var trangt og litt lite fostervann. Han så litt sammenklemt ut Denne gangen skal jeg bestille til uke 27-29 en gang.
kaospåtobein Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Jeg var 26+4 og fikk veldig fine bilder
Helene12 Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2015 Så godt og høre ) Merkelig at klinikken selv anbefaler 28-30... Kanskje det praktiseres litt forskjellig.?
Gjest Bygdis Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Vi var i uke 27+1 og fikk fine bilder :-) Legen sa at babyene er ganske tynne enda da, så derfor anbefalte de fra uke 28. Vi angrer ikke på at vi tok så "tidlig", hun hadde fortsatt litt plass rundt seg så vi fikk se henne godt, selv om det ikke var så lett å få bilder der hun ikke ligger å trykker ansiktet inn i morkaka. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå