Gå til innhold

Dra ned rullegardina?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fly neste!!

Unnskyld at jeg spør, men hvordan oppfører dere dere når dere f.eks tar tog? Drar dere bare ned rullegardina om dere synes solen steker uten å bry dere om hva andre måtte mene? Eller spør dere også de som sitter bak og foran og som kanskje har større vindusplass om de ønsker det samme? Og tar dere f.eks hensyn til barn som kanskje har lyst til å se ut? Eller må dere sitte akkurat på en plass selv om det er ledig mange andre steder...der solen ikke steker.. Og de gamle er jo verst eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glad du tok opp temaet!! :)

Jeg tok toget for en ukes tid siden, noen timer gjennom et område hvor jeg ikke pleier å være, så jeg hadde gledd meg til å sitte og slappe av, se ut og la tankene fare utover landskapet. Liker å se naturen fare forbi.

Alt er fint, jeg får kapret en vindusplass og toget ruller ut av stasjonen. Så strekker han i setet foran meg plutselig handa opp og ruller ned gardina!!! Dumme og høflige meg tør jo ikke protestere og sitter hele turen og prøver å myse gjennom gardina og får vondt i hodet.

Og jeg hadde ikke tenkt på at dette kunne skje, så jeg hadde ikke med meg noe å lese i heller :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare jeg hadde trukket opp gardinen igjen jeg.. - hvis han ikke hadde spurt en gang..

Hvis det ikke var andre plasser å oppdrive .. og det var sterk sol - så fikk han spørre "pent" om å trekke ned gardinen... - da hadde jeg sikkert ikke sagt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, enkelte av oss er jo opplært til å være høflige(ikke si noe)..Jeg dro opp gardina EN gang, men da ble den dradd ned igjen..

Jeg skulle ønske hvert sete hadde egen rullegardin, og ikke slik at en kan dra ned gardina på hele vinduet, og også til sine medpassassjerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...