Gå til innhold

Litt frustrert

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fast bruker som prøver

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, annet enn å få ut litt frustrasjon. Bær over med meg ;-)

Mine sykluser er ganske lange. Det irriterer meg at vi får færre sjanser til å prøve fordi syklusene mine er litt lange, og at jeg i tillegg skal plages med ubehag og "mensvondt" i nesten 3/4 av syklusen: Selve mensen står ikke lenge på. Får vel trøste meg med det, da....

Jeg sluttet på pillen i januar, og hadde vanlig pille-mens 20- 23 januar (altså 4 dager).

Første pillefrie syklus var på 38 dager, og mens i 2 dager

Andre pillefrie syklus var på 48 dager, og mens i 3 dager

Tredje pillefrie syklus var på 40 dager, og mens i 2 dager

Fjerde pillefrie syklus var på 37 dager, og mens i 2 dager.

Nå er jeg inne i min femte pillefrie syklus og er på dag 41 i syklusen.

Har skrevet tidligere her at jeg sliter med menslignende smerter fra ca. 2 uker ut i syklusen, og frem t.o.m første dag av mensen. Spesielt denne syklusen har det vært ille synes jeg. Har hatt stikninger i underlivet, og kraftige "murringer" i mage og rygg. I tillegg merker jeg det i bena. Argh! blir helt gal av det. Det er ubegahgelig, irriterende og forvirrende.

Venter nå bare på at mensen skal dukke opp denne gangen også. Kan ikke skjønne noe annet, for alle symptomene på at den kommer når som helst er der...

Måte bare få ut litt frustrasjon her :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest apriljente:

Hei, skjønner problemet ditt.

Kan anbefale alternativ behandling for å få regelmessig mens. F.eks. akupunktur og homeopati. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ :o Nå er jeg ikke frustrert lenger.

Tok en grav.test i morges for å å få bekreftet for meg selv at jeg ikke er gravid. Tenkte jeg ville slappe mer av og så ville mensen komme, og jeg kunne begynne å forberede meg på neste prøveperiode. Har bestilt lege hos gyn på mandag for vanlig sjekk, og ville da diskutere mine bekymringer rundt syklusen med ham.

MEN TESTEN VAR POSITIV. Det hadde jeg ALDRI trodd!! To tydelige rosa streker lyste mot meg da jeg kom ut av dusjen i morges...

Er både :o og :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vel mitt "anonyme" nick plutselig utdatert :ler:

Takk for alle lykkeønskninger. Jeg ble veldig overrasket i morges, og skjønner det ikke selv ennå. Men veldig hyggelig selvsagt. Vi har jo tross alt gått inn for dette ;-)

jeg har valgt å være anonym fordi jeg vet at en del venner og kolleger er innom KG, og de kjenner mitt nick. Jeg er har selv vært på KG i evigheter men er leser mest, og er ikke så høyt profilert at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker som som prøve

Takk for alle hyggelige meldinger :-)

Gratulerer! Da er vi omtrent like langt' date=' da![/quote']

Gratulerer til deg også :-) Håper du får en flott svangerslap.

I følge terminberegning gjort her er jeg 4+5 på vei og har termin 17.04.05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En KLAR ulempe med å skrive anonymt er at jeg ikke kan gå tilbake og rette opp dumme skrivefeil i mine egne innlegg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juni04 ikke innl.
I følge terminberegning gjort her er jeg 4+5 på vei og har termin 17.04.05

Jeg er 5+5 i dag!! :hoppe: Så da er vi også ganske likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ ....Det hadde jeg ALDRI trodd!! To tydelige rosa streker

NÆh!!!! Så artig å høre!!!!! :-)

Tenk - - den ene dagen er HELT vanlig - og neste dagen er ALT forandra!! :)

Lykke til *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...