Gå til innhold

Barnløs+glad i barn = pedofil?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

La inn et innlegg om dette på DinBaby, men legger det inn her også for å helgardere meg....

Jeg er ei jente 22 år, har ikke barn selv, men liker å være sammen med barn. Har gått og trilla på unger i nabolaget siden barneskoleåra, satt barnevakt det meste av tenårene, og det hender fortsatt at jeg sitter litt barnevakt innimellom. Syns det er gøy å ta med unger på badeland, skøytebanen, kino eller på stranda når det passer seg sånn. Unga trives også, og foreldrene har heller ikke så mye mot det. Som fetteren min sa til "Det her setter jeg så utrolig mye pris på!"

Men her en dag slenger venninna mi ut at jeg må jo være en syk pedofil f*en :sjokk: , for det er ikke normalt å bruke så mye tid på barn i min fase i livet. Men det folk gjør i min fase i livet, er stort sett (utenfor jobb) drikke seg dritings, sladre om andre osv. Da har jeg mye større glede av å omgi meg med verdens største filosofer :wink: . Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri, ALDRI har følt noen seksuell tenning ved å være i nærheten av barn. Det sa jeg også til denne venninna mi, for jeg var mildt sagt forbanna.

I ettertid har jeg jo tenkt litt på om det bare er hun som tenker litt sånn bisarrt, eller bør jeg ha grunn til å bekymre meg over at kanskje flere hvisker om dette bak ryggen min :-? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags veninne kan si noe sånt da? Nei, kos deg med ungene du. Noen er faktisk mer glad i barn enn andre! Noen er trillepiker i "hele" barndommen andre ikke. Noen vil helst ha 14 unger andre synes det er mer enn nok med en. Andre kan ikke tenkte seg barn i det hele tatt!

Hvis du ikke har valgt yrke så kanskje det å arbeide i barnehage hadde vært noe? Her får du glede av og oppleve barn og du får lønn for det. Er ikke alle som kan få jobbe med noe de liker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco tror det bare er damer som evner å blir fornærma av slike idotiske kommentarer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planer om å sette opp en lapp i nærbutikken en gang. Var vel 25 eller noe sånt.

Jeg hadde lyst til å trille/leke med barn mens foreldrene f.eks handlet inn til helgen.

Men da jeg fortalte dette til en kollega, så sa hun "De tror sikekrt at du er pedofil". Jeg satte aldri opp den lappen! Tenk om jeg ble stemplet som pedofil da?

Men jeg synes at du skal gi blaffen. Hvis det hadde blitt sladret hadde du sikkert fått vite dette gjennom de du passer barn for. Og venninna di er sikkert bare sjalu eller noe sånt! Idiotisk kommentar forresten... hvilken venninne sier sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar. Jeg vet det er dumt å la seg bli fornærma av en sånn idiotisk kommentar, og fornærmelsen varte forøvrig ikke så lenge. Men jeg ble bare litt ettertenksom etter hun sa det. Jeg trur vel mest hun kanskje er sjalu for at jeg bruker mer tid på andre interesser enn henne.....

Og jeg kan forsikre deg, Waco, om at menn kan bli ganske så fornærma av småting de også.... det har jeg erfart :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte da også unger når jeg var i tenårene og satt barnevakt ganske ofte. Jeg var da også veldig glad i barn og følte et sterkt morsinstinkt allerede da. Jeg ble mamma når jeg var 21 og i dag har jeg to unger.

Synes venninnen din er helt på jordet jeg som kan kalle deg det bare fordi du er glad i barn.

Hvordan kan hun si noe sånt da?

Nei, ikke bry deg om det hun sa. Fortsett med å passe barn du og kos deg med dem ute i solen og på stranden :briller:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pedofil?? Fordi om ei jente på 22 liker å omgås/stelle med barn? Trodde det var helt normalt jeg? :o

Ærlig talt, her kan du slappe helt av, slike kommentarer ikke noe å bry seg om!

Ble det sagt i alvor? Vanskelig å tro.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...