AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Del Skrevet 10. februar 2015 Liste over ting jeg intresserer meg for - Data og mobil - Kosthold - Hvorfor noen yrker er bedre betalt enn andre - Hvorfor enkelte ting er dyrere enn andre ting - Hvorfor noen boliger er billigere enn andre, til tross for standard og plass - Hvorfor vi blir den vi blir - Hvordan vi påvirker miljøet - Lage mat, teste nye måter å lage sunnere mat påTing jeg ikke liker: - Stå foran andre og prate - Lese unitrerssant stoff - Matte.. da min hjerne lager sine egne regler, og ikke gidder og fortsette om mattestykket har en spesiell regel på at dette skal løses SÅNN som Pytagoras mener det skal....min hjerne lager altså sin egen regel. - Se folk ha det vondt (fysiske sykdommer) - Ta for mye ansvar (kan alltids tillæres...har vel med selvtillit å gjøre) Jeg kunne også tenkt meg å tatt noe der jeg vet jeg får jobb.. Noe som trengs. Hvilke utdanninger sikrer jobb? takk for svar. Anonymous poster hash: e696f...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 10. februar 2015 #2 Del Skrevet 10. februar 2015 Økonomi og administrasjon sikrer jobb ganske bra. Veldig mange muligheter. Du må nok lese stoff du syns er kjedelig, men lykke til med å finne et studie hvor du ikke må det. Det er bare bite tennene sammen og fokusere på målet og det du syns er gøy. Samtidig lærer man om mye av det du oppgir som interessant. Dataingeniør er også ganske safe, men da blir det nok en del matte. Ellers er det vel studiemessesesong om dagen? Ta deg en tur og se om du finner noe interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå