AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg har fullført 3-årig vgs med generell studiekompetanse, men jeg ønsker å gå 2. og 3. året om igjen med realfag. Vil dette være mulig og i tilfellet, hvordan stiller jeg i forhold til de andre i køen av søkere i og med at jeg ikke lenger har krav på opplæring? Erfaringer tas i mot med åpne armer :-) Anonymous poster hash: e9887...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 10. februar 2015 #2 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg har fullført 3-årig vgs med generell studiekompetanse, men jeg ønsker å gå 2. og 3. året om igjen med realfag. Vil dette være mulig og i tilfellet, hvordan stiller jeg i forhold til de andre i køen av søkere i og med at jeg ikke lenger har krav på opplæring? Erfaringer tas i mot med åpne armer :-) Anonymous poster hash: e9887...f37 Sannsynligheten for at du må ta det som privatist tror jeg er ganske stor. Du har jo allerede fullført 3 år videregående. Det er snakk om enkelt fag du skal ta opp. Ikke hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 10. februar 2015 #3 Del Skrevet 10. februar 2015 Du må nok ta det som privatist ja. Muligheten for å få forlenget opplæringsrett er hovedsakelig for de som ikke har fått ferdig fagbrev /studiekompetanse på den normerte tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå