Gå til innhold

PFU-saken mot Dagens Næringsliv

Papirfly

Anbefalte innlegg

Akkurat dette uthevede mener jeg har preget Djuves kommentarer til saken hele tiden, og det gir et utrolig dårlig inntrykk, må jeg si.

Håper PFU også leser det slik og gir dem beskjed om det ikke er greit. DN og Djuve har virkelig mistet min respekt.

Edit: skrivefeil

Endret av Inocybe
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere! Jeg finner ikke dette svaret fra DN? Hvor finner jeg det? Så bra dere har gjort dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje på tide å sette seg ned og tenke over hva man bruker livet sitt på. Makan til fjolleri og vås !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi mottatt svaret fra Dagens Næringsliv. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si til dette. Lite kult å bli fremstilt som en løgner. Blir litt motløs av det hele, for dette blir bare ord mot ord.

Pga. stor saksmengde vil saken trolig ikke bli tatt opp i PFU før april.

Svaret fra DN kan leses her:

http://postimg.org/image/v771y0g0f/

TAKK til Nora Nordbo for å ha lagt inn PDF-filen på denne bildedelingssiden, så jeg kan få delt det videre i denne tråden. :blomst:

Til Mamsi

Svaret fra DN er i innlegget her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje på tide å sette seg ned og tenke over hva man bruker livet sitt på. Makan til fjolleri og vås !

Hva mener du?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi mottatt svaret fra Dagens Næringsliv. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si til dette. Lite kult å bli fremstilt som en løgner. Blir litt motløs av det hele, for dette blir bare ord mot ord.

Pga. stor saksmengde vil saken trolig ikke bli tatt opp i PFU før april.

Svaret fra DN kan leses her:

http://postimg.org/image/v771y0g0f/

TAKK til Nora Nordbo for å ha lagt inn PDF-filen på denne bildedelingssiden, så jeg kan få delt det videre i denne tråden. :blomst:

De lyver jo om hva saken går ut på. De bruker stråmannargumentasjon.

De eier f*en meg ikke skamvett.

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Avisen Journalisten har bedt om innsyn i hele denne saken, og det har de fått. Kanskje de vil skrive noe om det?

Noen som vet om de har skrevet noe basert på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det å avdekke korrupsjon og manipulasjon i mektige medier er virkelig bare tull og tøys. Da er det bedre å sitte på et forum og bruke tiden sin på å syte over de som jobber med å avdekke overtramp og overgrep i media.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Hei, lykke til TS. Jeg har selv utdanning innen journalistikk og kjenner godt til hvor tette båndene ofte er i bransjen. Svaret fra DN er flau lesning, men ikke uventet med tanke på at du traff en nerve. Tror nok det blir en stund til at jeg kjøper den avisa igjen. Lykke til, for vår alles skyld håper jeg det blir oppvask og at enkelte mediefolk innser hva det driver på med. Kanskje til og med noen bloggere lærer noe (haha)?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lykke til TS. Jeg har selv utdanning innen journalistikk og kjenner godt til hvor tette båndene ofte er i bransjen. Svaret fra DN er flau lesning, men ikke uventet med tanke på at du traff en nerve. Tror nok det blir en stund til at jeg kjøper den avisa igjen. Lykke til, for vår alles skyld håper jeg det blir oppvask og at enkelte mediefolk innser hva det driver på med. Kanskje til og med noen bloggere lærer noe (haha)?

Takk for det. Er veldig spent på møtet i PFU nå. Saken skal visstnok opp denne måneden!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først dama i Costume, deretter han. Litt av et par...

Ja, bokstavelig talt :-)

Er så klubb-preget alt sammen, håper det går an å ta litt tak i dette. Det ser så harmløst ut, men det er jo så sammenfiltret alt sammen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...