AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg skal inn og endre innstillingen fra "ikke arbeidssøker" til "arbeidssøker", men uansett hva jeg trykker på, så kommer jeg tilbake til utgangspunktet. Jeg trenger veiledning. Hvor går jeg får å få til dette!!!?? Anonymous poster hash: fed98...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetiger Skrevet 10. februar 2015 #2 Del Skrevet 10. februar 2015 Tror du trykker på CV og må lete videre derfra..? Aner ikke, den siden der er helt håpløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachelzane Skrevet 10. februar 2015 #3 Del Skrevet 10. februar 2015 jeg fikk heller ikke satt meg til arbeidssøker så jeg ringte nav og det viste seg at de hadde sperret funksjonen for meg fordi jeg hadde vært sykemeldt over lengre tid. de åpnet det da, slik at jeg fikk registrert meg som arbeidssøker . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Del Skrevet 10. februar 2015 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: fed98...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå