Gå til innhold

Kanye West er en j**a tulling!


lykkeliten 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det han som er gift med Kim Kardashian?

Han virker ikke helt god..

Ja.

Jeg synes de begge er ekstremt pr kåte. På den røde løperen, så sto de å klinte mens han holder godt fast i rumpa hennes. Grammy.

Han hadde sagt han gjorde det for å være morsom og tulle. Synes ikke det er morsomt jeg. Det er respektløst. Kan ikke folk som vinner få holde takke talen i fred?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Jeg synes de begge er ekstremt pr kåte. På den røde løperen, så sto de å klinte mens han holder godt fast i rumpa hennes. Grammy.

Han hadde sagt han gjorde det for å være morsom og tulle. Synes ikke det er morsomt jeg. Det er respektløst. Kan ikke folk som vinner få holde takke talen i fred?!

Han sier litt av hvert.. Først sa han at han mente det, at han nå sier at han tuller er bare merkelig!

De tror nok at de er en dal av en liten klan med rike og mektige mennesker som kan gjøre hva de ønsker her i verden... Virker som han tror han sitter på toppen av verden.

....og hvorfor jeg plutselig har fått så mye i mot han, eller bryr meg om han i det hele tatt, aner jeg ikke :s Jeg har jo egentlig ganske mye annet å bruke tiden min på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier litt av hvert.. Først sa han at han mente det, at han nå sier at han tuller er bare merkelig!

De tror nok at de er en dal av en liten klan med rike og mektige mennesker som kan gjøre hva de ønsker her i verden... Virker som han tror han sitter på toppen av verden.

....og hvorfor jeg plutselig har fått så mye i mot han, eller bryr meg om han i det hele tatt, aner jeg ikke :s Jeg har jo egentlig ganske mye annet å bruke tiden min på :P

Tror ikke han tulla akkurat. Han er jo så høy på seg selv at det er kvalmt. Noen burde lenke han fast i stolen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Jeg synes de begge er ekstremt pr kåte. På den røde løperen, så sto de å klinte mens han holder godt fast i rumpa hennes. Grammy.

Han hadde sagt han gjorde det for å være morsom og tulle. Synes ikke det er morsomt jeg. Det er respektløst. Kan ikke folk som vinner få holde takke talen i fred?!

han provoserer jo, er jo bare å la vær å bite på. Hadde ingen brydd seg så hadde han heller ikke gjort mer tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

nok en gang lykkes kayne i å få oppmerksomheten han vil ha. selv er jeg stor fan av han.

Jupp, ingenting er som trassige drittunger som lykkes i å få negativ oppmerksomhet. Kjempemorsomt. <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, ingenting er som trassige drittunger som lykkes i å få negativ oppmerksomhet. Kjempemorsomt. <3

er jo bare å overse, ser ikke problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

er jo bare å overse, ser ikke problemet...

Du ser ikke problemet med drittunger som ødelegger andres heders-øyeblikk? Neivel! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ikke problemet med drittunger som ødelegger andres heders-øyeblikk? Neivel! :)

slutt å vri på det andre sier!!!! Jeg snakker generelt om alle de tingene han gjør for å få oppmerksomhet, hadde folk ignorert mesteparten av det, så hadde han ikke fortsatt. Prøv å åpne øynene dine og se hele saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ikke problemet med drittunger som ødelegger andres heders-øyeblikk? Neivel! :)

Jeg synes det er vanskelig å bare overse respektløse mennesker, men det har skjedd og får håpe dette blir siste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å vri på det andre sier!!!! Jeg snakker generelt om alle de tingene han gjør for å få oppmerksomhet, hadde folk ignorert mesteparten av det, så hadde han ikke fortsatt. Prøv å åpne øynene dine og se hele saken.

Stort sett alt han gjør gjør han på bekostning av andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei av at Kim Kardashian og Kanye West er OVERALT i sosiale medier/blader. Forstår ikke hva som er så forferdelig spesielt med dem?

Altså, jeg ser ingen gode kvaliteter i noen av dem. De er bare ekstremt selvopptatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa hennes er like gedigen som hans ego.

Enig. Jeg synes han er en ordentlig tosk!

Men de passer jo perfekt sammen.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...