Gå til innhold

Kanye West er en j**a tulling!


lykkeliten 2010

Anbefalte innlegg

Igjen prøver han å kuppe prisen fordi han mener Beyonce skulle fått den. Hva i alle dager feiler der denne voksne mannen? Han må da virkelig lide av en alvorlig grad av stormannsgalskap!? Åååå, blir så provosert at jeg bare måtte få det ut :P

http://ipad.dagbladet.no/2015/02/09/kultur/kanye_west/grammy/beck/musikk/37612957/

Hvis man trykker videre fra artikkelen kommer man til et videoklipp av han der han snakker om hvor dårlig gjort det er av Grammys å ikke gi prisen til de han mener er de flinkeste...

Jeg skjønner ikke hvordna det er mulig, men Kim K. har faktisk klart å finne seg en med en like stort ego som henne selv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klippet, fyren er narsissist. Han burde jo bare bli tuppa til helvete ut! Hva faen har egentlig Kanye West eller Beyonce egentlig gjort, sånn bortsett fra å selge Pepsi og parfyme?

Ikke noen enorm Beck fan, men han lager mer musikk med lilletåa en de Kanye og Beyonce tilsammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klippet, fyren er narsissist. Han burde jo bare bli tuppa til helvete ut! Hva faen har egentlig Kanye West eller Beyonce egentlig gjort, sånn bortsett fra å selge Pepsi og parfyme?

Ikke noen enorm Beck fan, men han lager mer musikk med lilletåa en de Kanye og Beyonce tilsammen.

Jeg tenker at jeg synes han burde bli bannlyst fra Grammy-utdelingen, når Hanne gjør dette for andre gang. Mener å huske at han har gjort lignende ting ved andre anledninger også, men husker ikke hva eller når..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville likevel sloss for kreativiteten, og mener at «alle visste hva det betød da Kanye gikk opp på scenen».

Jepp, her blir'e haraball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mange kommentarer fra folk som mener han er rasist. At han ikke respekterer hvite sangere osv. :sukk:

Vet ikke om det er sant. :vetikke: Jeg vet bare at jeg ikke liker han og derfor pleier jeg å ignorere alt som har med han å gjøre. Men tittelen på denne tråden var så fristene. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Åh jeg takler ikke han fyren der. Får aldri glemt den gangen for noen år siden da han hoppet opp på scenen og rev mikrofonen ut av hendene på Taylor Swift. Mente på at Beyoncé fortjent mer å vinne! Douch. Han gjorde det samme igjen når et litt ukjent band vant over han. Hoppet opp på scenen.

Nå kjenner ikke jeg han, men han fremstår fryktelig arrogant og drittsekk! Han tror han er kongen på haugen. Jeg er ikke noe fan av dama hans heller.

Ryddet for spekulasjon.

irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår likevel ikke den konserten han hadde hvor han forlangte at alle i publikum skulle reise seg for han, og nektet å fortsette showet før han paralyserte i rullestolen hadde reist seg..

Blir så flau på hans vegne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en narsissist av en ny dimensjon. Måten han snakker om seg selv og måten han fremstiller seg på er bare frustrerende

KANYE.png

Endret av Whynot
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det slår likevel ikke den konserten han hadde hvor han forlangte at alle i publikum skulle reise seg for han, og nektet å fortsette showet før han paralyserte i rullestolen hadde reist seg..

Blir så flau på hans vegne.

Really? Jeg har virkelig ikke ord. Drittsekk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh here we go again! :roll:

Kan ikke han bare gi faen eller? Jeg håper neste gang (hvis det blir noen neste gang) at noen hopper opp på scenen og gjør det samme mot han. Han er så høy på seg selv. Jeg blir seriøst kvalm! :spy:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig han til å avgjøre om hvorvidt Beck eller noen andre får prisen?! Hvem tror han at han er? Egentlig spytter han på Grammy juryen. Men mens av alt driter han seg bare ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

Hva er vitsen med å hisse seg opp over det, når Beck selv syns det var morsomt?

Greit nok at han synes det var morsomt (å det kan godt være noe han bare sier. Ler det bort som mange andre som blir mobbet/ertet gjør) men jeg blir irritert når han kloven der oppfører seg så respektløst. Ikke bare ovenfor Beck, men ovenfor juryen å.

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blander Kanye West og han mannen til Beyonce... Hva heterhannåigjen.... Hvorfor stormer Kanye scenen for å forsvare frk B?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander Kanye West og han mannen til Beyonce... Hva heterhannåigjen.... Hvorfor stormer Kanye scenen for å forsvare frk B?

Jay Z er mannen til Beyoncé. Han og Kanye er bff, så kanskje derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...