Gå til innhold

Hennes ORGASME, hvor viktig? Menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med å få orgasme med en jeg nylig er blitt sammen med! Det er ikke gøy. Og da tenker jeg ikke bare for min del, men faktisk mest for ham. Fordi jeg er så redd han skal tro at det er han som ikke klarer å tilfredstille meg, når det er alt han gjør er så fantastisk!! Jeg har sagt det til ham også. At det mulig er meg som ikke er helt avslappet. Jeg "stresser" nok litt for mye med det, og blir mer stresset jo lengre tid det tar. Hvordan knekke denne onde sirkelen? Jeg er pasert 30 og trodde jeg var ferdig med prestasjonsangst. :P Men neida.. .:(

Anonymous poster hash: 0a49e...7a3
Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg sliter veldig med å få orgasme med en jeg nylig er blitt sammen med! Det er ikke gøy. Og da tenker jeg ikke bare for min del, men faktisk mest for ham. Fordi jeg er så redd han skal tro at det er han som ikke klarer å tilfredstille meg, når det er alt han gjør er så fantastisk!! Jeg har sagt det til ham også. At det mulig er meg som ikke er helt avslappet. Jeg "stresser" nok litt for mye med det, og blir mer stresset jo lengre tid det tar. Hvordan knekke denne onde sirkelen? Jeg er pasert 30 og trodde jeg var ferdig med prestasjonsangst. :P Men neida.. . :(

Det er veldig flott at du gir ham beskjed altså :) Vi gutta merker raskt om dere er ærlige og at det dere oppgir som grunn er reellt eller ikke.....Alle kan slite med litt stress og prestasjonsangst.....da er det bare viktig å bli enige om å gi F i hele orgasmejaget og bare ha det gøy og kose seg....når man blir vant til å slappe av fra det presset så opplever mange at orgasmene kommer susende :)

Skrevet (endret)

For meg er det viktig at sex er bra for begge parter. Jeg bruker stort sett bare å fingre og ha foreplay til de iallefall kommer 1-2 ganger og hvor de ofte spør om jeg kan penetrene de.

Den eneste måten for meg at begge har godt sex er at man prater om det, og at man er ærlig.

Endret av Charmander
Skrevet (endret)

Spørs jo helt på hva slags sex man har.

Fokus på orgasmen hennes er vanskelig når man tar en kjapp en på kjøkkenbordet ettersom det da skal være rått og brutalt ofte.

Men jeg tar gjerne på meg "arbeidshanskene" og har dager hvor hun og orgasmen hennes er i fokus. Det er deilig å se ei jente som er totalt tilfredsstilt, og man føler seg mer komplett som "mann" om man klarer å få hun til å få "gele-bein".

Besitter man egenskapene som gjør at hun kan komme hardt og brutalt, så vil nok det smittes over på hennes sex-lyst også, der hun syns det er greit uten orgasme engang i blant.

Endret av Timza
Skrevet

Altfor mange ego mannfolk der ute ja. Heldigvis finnes kondomeriet <3

Anonymous poster hash: e8e65...ed2
Skrevet

Spørs jo helt på hva slags sex man har.

Fokus på orgasmen hennes er vanskelig når man tar en kjapp en på kjøkkenbordet ettersom det da skal være rått og brutalt ofte.

Men jeg tar gjerne på meg "arbeidshanskene" og har dager hvor hun og orgasmen hennes er i fokus. Det er deilig å se ei jente som er totalt tilfredsstilt, og man føler seg mer komplett som "mann" om man klarer å få hun til å få "gele-bein".

Besitter man egenskapene som gjør at hun kan komme hardt og brutalt, så vil nok det smittes over på hennes sex-lyst også, der hun syns det er greit uten orgasme engang i blant.

Den kjappisen over kjøkkenbenken er super fårspill til en lengre omgang senere på kvelden. Deilig med en smakebit, og så å dele en felles viten gjennom dagen om hva som venter senere.

Herregud så singel jeg er.... :-/

Anonymous poster hash: cf31b...ed2

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Dummeste jeg noensinne har gjort er å lese denne tråden akkurat nå :(

...sliter nok med å sove :)

Skrevet

Det er veldig flott at du gir ham beskjed altså :) Vi gutta merker raskt om dere er ærlige og at det dere oppgir som grunn er reellt eller ikke.....Alle kan slite med litt stress og prestasjonsangst.....da er det bare viktig å bli enige om å gi F i hele orgasmejaget og bare ha det gøy og kose seg....når man blir vant til å slappe av fra det presset så opplever mange at orgasmene kommer susende :)

Vi er relative åpne om det. Og han tuller litt med det. ( med å legge skylden på dårlige prestasjon hos ham. ) Jeg har sagt flere ganger at det står absolutt ikke på ham. Men spørsmålet er jo om han tror på det fullt og helt. En liten del av ham må vel tenke at det står litt på ham? Selv om vi liksom ikke skal prøve å jage det opp, så blir det jo litt sånn likevel. Men skal prøve å ikke fokusere på det i det hele tatt, da det jo er herlig uansett. :rodmer:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Vi er relative åpne om det. Og han tuller litt med det. ( med å legge skylden på dårlige prestasjon hos ham. ) Jeg har sagt flere ganger at det står absolutt ikke på ham. Men spørsmålet er jo om han tror på det fullt og helt. En liten del av ham må vel tenke at det står litt på ham? Selv om vi liksom ikke skal prøve å jage det opp, så blir det jo litt sånn likevel. Men skal prøve å ikke fokusere på det i det hele tatt, da det jo er herlig uansett. :rodmer:

Det er klart at tanker kan forekomme at det er meg som ikke gjør jobben godt nok. Men er man til sengs med en dame man bare vet er voksen og som man stoler på, så er det såpass med gjensidig respekt at man vet hvor lite som skal til for at noen damer ikke får orgasme. Ja det kan være en udugelig manns skyld....men vet man innerst inne at man har gitt allt av seg selv, og hun alikevel ikke får eksplosjonen, så er det ofte andre årsaker.

Veldig fort at hun ligger å tror at puppene hennes ikke er fine nok...eller at hun ikke er trang nok osv. Da sperrer det seg fort og anspentheten kveler orgasmen.

Er flere damer i tråder her på KG som sier at orgasmen kommer på få minutter når de er alene, mens med partner tar det 30-60 minutter. Da er det ikke noe fysisk galt med evnen til å få orgasme, men mentale sperrer. Det positive med det er jo selvsagt at det lett kan fixes om man er åpen om det til kjærsten sin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...