AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Jeg er singel kvinne og får ikke lett orgasme sammen med menn. Noen andre som har slitt med dette? Hva syns gutta dere ligger med om dette, eller faker dere alltid? Hvor viktig er det for dere single mannfolk at damene dere ligger med får orgasme? Har dere bare sex med damer som kommer? Hva tenker dere om faking? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 6c879...e0f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Jeg er singel kvinne og får ikke lett orgasme sammen med menn. Noen andre som har slitt med dette? Hva syns gutta dere ligger med om dette, eller faker dere alltid? Hvor viktig er det for dere single mannfolk at damene dere ligger med får orgasme? Har dere bare sex med damer som kommer? Hva tenker dere om faking? Noen erfaringer?Anonymous poster hash: 6c879...e0f Faking= NO GO! Liker jo såklart når jenta kommer lett, siden da trenger man ikke å bruke 30 min på forspill hver gang hvis man vil ha en kjapp en. Men når det er sagt så gjør det ikke meg noe at hun sliter med å komme. Ser bare på det som en utfordring. Har til dags dato ikke vært i et forhold der jeg ikke klarte å gi dama orgasme. Men det varierer hvor lang tid det tar før hun får orgasmen. Noen tar 2 min, mens andre tar 30 min osv.Anonymous poster hash: 2c88e...0de
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Det er ikke så viktig at dama får orgasme. Dvs, jeg gjør gjerne min part for at det skal skje men merker jeg at sexen bare dreier seg om at henne skal få orgasme mister jeg lysten på sex. Da blir det nemlig et arbeidsstykke istedenfor et gjensidig prosjekt. Anonymous poster hash: 70a66...ac6 1
Christiania_Oslo Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Det er ikke så viktig at dama får orgasme. Dvs, jeg gjør gjerne min part for at det skal skje men merker jeg at sexen bare dreier seg om at henne skal få orgasme mister jeg lysten på sex. Da blir det nemlig et arbeidsstykke istedenfor et gjensidig prosjekt. Anonymous poster hash: 70a66...ac6 Du er ihvertfall ærlig.. 9
Gjest Kili Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Det er ikke veldig viktig, men er jo bra at dama også får nytelse. Får hun ikke så prøver vi igjen, hvis hun vil. Jeg elsker forspill også jeg! Digg å være steinkåt. Er ikke sånn som bare må knulle and thats it. Faking liker jeg ikke! Det er bare turn off! Hun må være ærlig! Endret 9. februar 2015 av Tissefant 4
Uredd Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Eneste grunnen til at kvinner faker orgasme, er fordi de tror at menn bryr seg... OK. Tøysemodus av: I motsetning til onani er sex noe man er to om. Det er da en selvfølge at begge skal ha utbytte av aktiviteten. Enten man klarer å oppnå orgasme eller ei. 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Hvis jeg ikke får orgasme mens vi begge er i sving og jeg ønsker en orgasme så pleier jeg å avslutte med å kose med meg selv, enten mens jeg lener med bakover på brystkassa hans, eller at han står over meg og koser med puppene mine (meget erogene soner for min del, og gjør at han fortsatt er en del av opplevelsen). Enkelte dager har jeg bare lyst på hardt og rått uten tanke for orgasme i det hele tatt. Kan hende jeg ikke er i humør, kan hende jeg er for følsom så det bare er ubehagelig med noe mer en lett kos på klitoris, og det kan hende jeg bare rett og slett kjenner at jeg ikke orker å tvinge frem en hardtsittende orgasme bare for å få en. Mannen gjør selvølgelig det han kan for at vi begge skal kose oss og ha det godt, men det plager ikke han de dagene jeg ikke får en orgasme. Akkurat som at det ikke plager meg når han er i knullehumør, men ikke orgasmehumør (Herregud, ja de mannfolka finnes!) Anonymous poster hash: 7e3e6...bab
Gjest Coolaid Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Nå er ikke jeg singel mann, men syns det er superviktig at hun også får orgasme. For meg er det like viktig eller mer enn min egen orgasme. Når det er sagt så er det for hennes del, at jeg ønsker at hun skal ha det bra. Ikke at det er turn off eller tenker om en kvinne at hun er dårlig i senga fordi hun ikke får orgasme. Det handler om at hennes nytelse er viktig. Kjipt om hun faker. Det er som om hun lyger. Gi meg en god grunn til at man skal fake en orgasme.
Teodorosaurus Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Alle som gir meg en orgasme fortjener en selv. Så ja, det er viktig. Faking derimot er latterlig. Det er mye bedre å være ærlig både med seg selv og partneren mener nå jeg. Jeg har opplevd faking på nært hold ved et par anledninger, men måten jeg fant det ut på veide opp for skuffelsen: De kom for første gang i sitt liv og var selvfølgelig rimlig ekstatiske og innrømmet umiddelbart at de faket fordi de ikke trodde de kunne få det. Vi finner kjappere løsningen på orgasmen din hvis du ikke faker, så drop den Endret 9. februar 2015 av Teodorosaurus 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Jeg elsker å se når en dame kommer! Så jeg gjør alt jeg kan for å få henne til og komme! Elsker å slikke til hun kommer for så å kjøre p*kken inn i henne å kjøre på til jeg kommer selv! ;-) Så ja jeg synes det er viktig :-)Anonymous poster hash: d7fcc...400 2
Heeyaa Skrevet 10. februar 2015 #11 Skrevet 10. februar 2015 Vil si at å gi en kvinne orgasme gjør meg mer glad enn å få det selv. Når jeg har truffet damer for sextreff så har jeg/vi som regel fokusert på orgasmen hennes. 2
Hapa Skrevet 10. februar 2015 #12 Skrevet 10. februar 2015 Det er viktig for meg at kvinnen får orgasme, det tenner meg veldig når hun kommer og mister kontrollen på pust, lyd og bevegelser. Nå skal det også sies at jeg ikke har sex med kvinner jeg ikke har følelser for eller tror det kan bli noe mer med; vil jo at en kvinne jeg liker skal ha det deilig i senga med meg (og jeg forventer at hun ønsker å gjøre det godt for meg). Det er veldig avtennende om en kvinne faker, det er så lett gjennomskuelig og ikke minst teit. Jeg mister lysten på, og respekten for, en kvinne som faker... 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #13 Skrevet 10. februar 2015 Jeg elsker å se når en dame kommer! Så jeg gjør alt jeg kan for å få henne til og komme! Elsker å slikke til hun kommer for så å kjøre p*kken inn i henne å kjøre på til jeg kommer selv! ;-) Så ja jeg synes det er viktig :-)Anonymous poster hash: d7fcc...400 Å herregud.... <3 <3 :-DAnonymous poster hash: cf31b...ed2 2
edn Skrevet 10. februar 2015 #14 Skrevet 10. februar 2015 Jeg har ingen interesse av å være alene om orgasme, damene først eller samtidig.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #15 Skrevet 10. februar 2015 Mannen gjør selvølgelig det han kan for at vi begge skal kose oss og ha det godt, men det plager ikke han de dagene jeg ikke får en orgasme. Akkurat som at det ikke plager meg når han er i knullehumør, men ikke orgasmehumør (Herregud, ja de mannfolka finnes!) Anonymous poster hash: 7e3e6...bab Samme med samboer og meg. Noen ganger føler man for å sex som kos, ikke nødvendigvis orgasmefest Anonymous poster hash: 2b70e...736
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #16 Skrevet 10. februar 2015 Min nytelse er det eneste som teller. Anonymous poster hash: bf384...c9d
Druid Skrevet 10. februar 2015 #17 Skrevet 10. februar 2015 Jeg er singel kvinne og får ikke lett orgasme sammen med menn. Noen andre som har slitt med dette? Hva syns gutta dere ligger med om dette, eller faker dere alltid? Hvor viktig er det for dere single mannfolk at damene dere ligger med får orgasme? Har dere bare sex med damer som kommer? Hva tenker dere om faking? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 6c879...e0f Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde følt meg rimelig ubrukelig som mann hvis jeg ikke klarte å få dama til å komme på noen som helt måte (og ja, jeg har vært igjennom det.) Men faking er verre; det er et tillitsbrudd. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 11. februar 2015 #18 Skrevet 11. februar 2015 Det er mye som spiller inn på om en kvinne klarer å få orgasme med partner. Litt usikkerhet på egen kropp....nervøsitet....prestasjonsangst osv, kan gjøre det vanskelig å oppnå det. Så jeg ser ikke på det som et personlig nederlag om jeg ikke klarer å gi henne orgasme helt alene. Men jeg ønsker jo og strever for å gi henne det da.....Og når det skjer så er det det aller beste som finnes! Spesiellt å være inni henne når det skjer er helt magisk. Ingenting slår den følsen. Men å bare stryke og kose med henne og se på når det skjer er også en fantastisk opplevelse. Herlig følse! 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #19 Skrevet 11. februar 2015 Blir dere tent av at dama kommer, eller er det mer tilfredsstillelse? Anonymous poster hash: 3ad79...c1a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #20 Skrevet 11. februar 2015 Hvordan en gutt kan føle seg som en god elsker om det kun er han som går hele tiden.. det vet ikke jeg. Klart man skal gjengjelde "tjenesten". Har alltid gjort det og som noen her oppe sier. Og se henne få orgasme er like viktig som at man sjøl får det. Anonymous poster hash: d3a6a...a0d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå