Gå til innhold

Hihi... de barna, de barna


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Måtte bare dele denne med noen. Jeg satt barnevakt i går for ei jente på fem og broren på ett og et halvt. Først skulle vi ut og trille en tur. Skulle slå ut vogna til minstemann, noe som var litt problematisk. Sleit innmari med å finne ut hva og hvor og hvordan. Lillemann ser hvordan jeg sliter, og setter i ett gapskratt mens han slår seg på høyre kne :hoho: . Du kan tro det var komisk å se på.....

Senere på kvelden satt vi og så på Bambi. Etter at Bambi ble født, så femåringen på meg, og vurderte meg litt så det ut som (jeg er litt rund), og spurte så om jeg skulle ha barn snart . Jeg er bare 15, så jeg sa at nei, det blir nok noen år til det. Da satte hun seg nærmere meg, tok ansiktet mitt mellom hendene sine, og sa alvorlig og beymret mens hun ristet på hodet "Men du må skynde deg før du blir altfor gammel, ser du"! :hoho: Jeg lo! Den syns jeg var priceless!

Og folk hvorfor jeg gidder å sitte barnevakt for lommerusk...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :lol:

Ja unger sier mye morsomt. Selv har jeg en sønn som er fylt 4 år nå nylig - og det er utrolig hva som kommer ut av munnen hans av og til.

Ikke like festlig alltid for mor heller :

Vi var på resturang og faren hans forlot bordet for å gå på wc. Jr ble sittende og se seg rund i lokalet før han med stor iver peker på nabobordet hvor det satt to jenter i tyveårene og sier med begeistring i stemmen "oj se hun da......hun hadde store tutter hun.....OJ....!!"

Gjett om pappa`n var glad han ikke var der?

En dag gikk vi forbi en flott Dalmantiner hund,og sønnen min sier begeistret "se mamma - der går en Klementiner. Lo godt da!

Klemmer fra

Charmina :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Hehe, ja innimellom kommer det noen skikkelige gullkorn! Heldige meg har en mamma som har jobbet med barn i mange år, så hun har et helt lager med slike replikker... Er litt glad i denne, jeg:

Det var en liten gutt i barnehagen der mamma jobbet som var litt vel glad i å kommentere folk han så på bussen, i butikken osv. Det er jo en helt naturlig ting for barn å gjøre, men mamma'n hans ble nok litt småflau innimellom, så hun sa til gutten at hvis han så en rar person, så skulle han ikke rope det ut så alle kunne høre det, for det kunne nemlig hende at mannen/damen ble lei seg. I stedet kunne de snakke om det han hadde sett når de kom hjem. Joda. Gutten skjønte det, han. Så satt de på bussen noen dager senere, hvorpå gutten sier høyt og tydelig: "Mamma, han mannen der skal vi snakke om når vi kommer hjem!"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Her er en annen litt pinlig en. Venninden min og jeg skulle ut sammen, og June(dattera til venninden) på åtte skulle være hos en nabodame. Hun hadde fått beskjed om å passe seg for hva hun sa for dette var nabolagets verste sladrekjerring. Vi fulgte June over, og akkurat i det vi skulle til og gå ut igjen, hører vi June fra kjøkkenet: "Mamma sier at du er nabolagets verste sladrekjerring!" Da var det en mor som skulle ønske hun kunne synke i jorda.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ashanty

Vel, har hørt mye sprøtt opp gjennom tidene ettersom jeg har tre unger

(16, 13, 7)

Jeg er ganske ung og fikk eldste da jeg var 16. Så jeg skulle ut en kveld på middag med den nye typen (jeg hadde vært sammen med han en stund) og bestemte meg for å "vise frem" Kate. :) Da var hun fire år og sa stille til mannen: Er du min nye pappa nå lissom, for han andre bare stakk av. Min stakkars type ble forfjamset og sa at han desverre var nødt til å avlyse..

Er sånne virkelig værd å ta vare på? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...