Gå til innhold

Orange is the new black sesong 3


Hvitpanter

Anbefalte innlegg

Jeg synes vi kunne ha fått vite hvordan noen av historiene faktisk ender! Jeg lurer på hva som skjedde med han søte gutten som Pennsatucky var sammen med :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var greia med alle de guttene Morello traff? Virket som speed-dating, og så plutselig fridde hun? Og skulle de banke Christopher?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mendez var ikke like digg denne sesongen.

Anonymous poster hash: 435d9...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var greia med alle de guttene Morello traff? Virket som speed-dating, og så plutselig fridde hun? Og skulle de banke Christopher?

Hun var ensom og desperat etter Nicky ble flyttet. Og Christopher fikk juling ja :P

Anonymous poster hash: 435d9...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med sesongen igår, kan trekke frem positive og negative sider:

 

Positivt: mange artige småhistorier, samspillet mellom Big Boo og Pensatucky, ingen Larry, mindre Piper, ingen Vee

 

Negativt: ikke så spennende, for mye med den kjedelige gravide latinodamen, Nicky (personlig favoritt) forsvant midt i sesongen.

 

Likte igrunn slutten litt, alle koser seg uten å vite at det skjer endringer mens de er borte, pluss en aldri så liten cliffhanger.

Vee spilte jo dritbra forrige sesong. Hun er en av de bedre i haugen av dårlige skuespillere.

 

Synes faktisk denne sesongen var spennende, jeg... Bortsett fra slutten med gjerdet. Har det skjedd før eller noe? Synes det bare virket utrolig urealistisk? Som om man ikke ville passet på, eller hatt vakthold der de bytter ut gjerde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vee spilte jo dritbra forrige sesong. Hun er en av de bedre i haugen av dårlige skuespillere.

Synes faktisk denne sesongen var spennende, jeg... Bortsett fra slutten med gjerdet. Har det skjedd før eller noe? Synes det bare virket utrolig urealistisk? Som om man ikke ville passet på, eller hatt vakthold der de bytter ut gjerde??

Brukte ikke også vaktene veeldig lang tid på å komme? Likte den jeg og, liker serien i seg selv så godt at den ikke trenger enormt med spenning, men syns sesong 1 og 2 var bedre.

Anonymous poster hash: 435d9...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vee spilte jo dritbra forrige sesong. Hun er en av de bedre i haugen av dårlige skuespillere.

Synes faktisk denne sesongen var spennende, jeg... Bortsett fra slutten med gjerdet. Har det skjedd før eller noe? Synes det bare virket utrolig urealistisk? Som om man ikke ville passet på, eller hatt vakthold der de bytter ut gjerde??

De gamle vaktene dro jo bare, så de var altfor få på jobb og de som var der var bare de nye:P

Anonymous poster hash: 7b9e2...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle vaktene dro jo bare, så de var altfor få på jobb og de som var der var bare de nye:P

Anonymous poster hash: 7b9e2...ad4

Men... fortsatt litt urealistisk at de velger å bytte ut GJERDET på et sånt tidspunkt? Jeg synes det liksom ble litt for dumt. Var helt dikker på at wannabe-Jesus skulle bli skutt idet hun løp ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... fortsatt litt urealistisk at de velger å bytte ut GJERDET på et sånt tidspunkt? Jeg synes det liksom ble litt for dumt. Var helt dikker på at wannabe-Jesus skulle bli skutt idet hun løp ut.

Haha, sant. Men det skjedde vel veldig fort. Det var jo allerede hull i gjerdet så det måtte jo fikses:P gleder meg til å se hvordan de fikser dette:P

Anonymous poster hash: 7b9e2...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sant. Men det skjedde vel veldig fort. Det var jo allerede hull i gjerdet så det måtte jo fikses:P gleder meg til å se hvordan de fikser dette:P

Anonymous poster hash: 7b9e2...ad4

Ja det blir spennende. Så jo ikke ut som at noen stakk av, men stakkars Caputo må sikkert betale dyrt for dette  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser denne sesongen med mannen min, og merker at særlig han begynner å kjede seg. Vil det ta seg opp ganske snart? Sier liksom til ham hele tiden, at det tar seg snart opp.....

Eller så tror jeg vi må finne på noe annet å se på. Synd, for de to andre sesongene var spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vee spilte jo dritbra forrige sesong. Hun er en av de bedre i haugen av dårlige skuespillere.

 

Synes faktisk denne sesongen var spennende, jeg... Bortsett fra slutten med gjerdet. Har det skjedd før eller noe? Synes det bare virket utrolig urealistisk? Som om man ikke ville passet på, eller hatt vakthold der de bytter ut gjerde??

Ingen tvil om at Lorraine Toussaint er en dyktig og erfaren skuespillerinne, og jeg synes også hun leverte bra. Men blir litt som med f.eks Sandra Oh i Greys Anatomy; ingenting å si på skuespillerinnsats - men jeg likte ikke karakteren. Vee bidro til spenning og intriger, dog jeg setter mest pris på komikken i serien og det ble mindre komikk fra Taystee, Black Cindy etc med Vee der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at Lorraine Toussaint er en dyktig og erfaren skuespillerinne, og jeg synes også hun leverte bra. Men blir litt som med f.eks Sandra Oh i Greys Anatomy; ingenting å si på skuespillerinnsats - men jeg likte ikke karakteren. Vee bidro til spenning og intriger, dog jeg setter mest pris på komikken i serien og det ble mindre komikk fra Taystee, Black Cindy etc med Vee der.

Ja, der er jeg enig. Synes sesong 2 sluttet utrolig bra!  :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men... fortsatt litt urealistisk at de velger å bytte ut GJERDET på et sånt tidspunkt? Jeg synes det liksom ble litt for dumt. Var helt dikker på at wannabe-Jesus skulle bli skutt idet hun løp ut.

Ingen visste jo at de faste betjentene skulle "si opp på dagen" slik som de gjorde. At dette var på samme tidspunkt er nok for å vise hvor ille det kan gå med når sjefer kun tenker på å holde kostander nede, og dermed ikke har nok kompetente ansatte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Noen som vet hva som egentlig skjedde med Bennet??

Han fikk vel kalde føtter etter å ha tilbringt en dag med familien hennes. Men de kunne jo ha adoptert bort barnet og likevel giftet seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Morello

Er Nicky ut av serien for godt? Håper ikke det, hvert fall.

 

Tviler, hun er en av seernes favoritter. ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk vel kalde føtter etter å ha tilbringt en dag med familien hennes. Men de kunne jo ha adoptert bort barnet og likevel giftet seg da.

Satt ikke han inne for voldtekt da, men de har byttet ut skuespilleren med en annen?

Mora hans var nå og besøkte en fyr i fengselet og fortalte at ungen ikke var hans...

Anonymous poster hash: 7d9a9...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Satt ikke han inne for voldtekt da, men de har byttet ut skuespilleren med en annen?

Mora hans var nå og besøkte en fyr i fengselet og fortalte at ungen ikke var hans...

Anonymous poster hash: 7d9a9...f8d

Han som er den egentlige faren het Bennet. Han stakk visst fra ansvaret. Og så var det han som Daya sa var faren. Han ble arrestert for voldtekt. Moren hans ville adoptere barnet. Ingen skuespillere har blitt byttet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som er den egentlige faren het Bennet. Han stakk visst fra ansvaret. Og så var det han som Daya sa var faren. Han ble arrestert for voldtekt. Moren hans ville adoptere barnet. Ingen skuespillere har blitt byttet om.

Trodde det var moren til vakten som ville adoptere jeg?!

Anonymous poster hash: 7d9a9...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...