Gå til innhold

Orange is the new black sesong 3


Hvitpanter

Anbefalte innlegg

Gjest Evelynita

Har sett 7 episoder og føler at jeg kunne hoppa over 5 av de uten å misse noen ting? Skjer jo så lite :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er den dårligste sesongen til nå.  Skjer lite ja og eg syns det er tåpelig at alex og piper er sammen igjen. Har sett 4 episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett hele sesongen nå.

 

Det var jo ingen cliffhanger! Veldig sløv sesong. Følte ikke at det skjedde noe som engasjerte. Lord knows, hver eneste celle i kroppen min hatet Vee, men hun gjorde i det minste ting interessant. Piper blir også mer og mer irriterende.

Endret av Harvey Specter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner en rød tråd denne sesongen??! Ellers liker jeg den så godt så det funker jo, men føler en rød tråd mangler.

Anonymous poster hash: 435d9...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hva skal slutten bety?

 

Jeg liker denne serien veldig godt, men det er så mange småhistorier å følge med på og huske. Denne sesongen var ikke så spennende dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Nei, skuffa over denne sesongen. Og hva faens slags bullshit slutt? Uff.. De to andre sesongene var mye, mye bedre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med sesongen igår, kan trekke frem positive og negative sider:

 

Positivt: mange artige småhistorier, samspillet mellom Big Boo og Pensatucky, ingen Larry, mindre Piper, ingen Vee

 

Negativt: ikke så spennende, for mye med den kjedelige gravide latinodamen, Nicky (personlig favoritt) forsvant midt i sesongen.

 

Likte igrunn slutten litt, alle koser seg uten å vite at det skjer endringer mens de er borte, pluss en aldri så liten cliffhanger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske bra at det ble mindre Piper, ble litt kjedelig etterhvert... men, skikkelig oppbygging til neste sesong da. Det blir kaos der!

 

Ikke så mange som fremkalte sterke følelser her nei..men liker at de tar seg tid til å la seerne bli kjent med flere.



Anonymous poster hash: 75daa...17a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var deilig med en litt "rolig" sesong, og at fokuset var litt vekk fra Piper :) Blir nok en del rabalder i neste sesong regner jeg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Clarity

Har gledet meg så lenge til denne sesongen, men er bare så skuffa. Definitivt den kjedeligste sesongen hittil - alt for lite spenning. Håper neste blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, synes det var så synd at Nicki forsvant! Utover det synes jeg det var en ganske grei sesong. Litt mye Alex, gøy med Boo og Pennsatucky, fine bakhistorier. Jeg ble helt forelsket i Norma sin historie en stund, den var så fin i starten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det tok seg opp fra episode 9 og utover. 



Anonymous poster hash: 63607...fdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett ferdig sesongen og synes den var helt OK. Liker at de har gått litt bort fra Piper, synes hun har blitt teit.

 

Men jeg skjønte ikke helt slutten...? Eller var det noe å skjønne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som egentlig skjedde med Bennet??

Nei, han ble jo bare borte uten forklaring :klo: blir lenge til vi finner ut!

Anonymous poster hash: 435d9...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby Rose, fy faen så SYKT NYDELIG! Hadde skiftet beite på et blunk om hun hadde stått på døra her. Peneste dama jeg har sett!



Anonymous poster hash: f5e45...16d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ruby Rose, fy faen så SYKT NYDELIG! Hadde skiftet beite på et blunk om hun hadde stått på døra her. Peneste dama jeg har sett!

Anonymous poster hash: f5e45...16d

 

Hun australske? Synes bare hun er utrolig irriterende jeg  :laugh:

 

For ikke å snakke om Lolly!  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...