Gå til innhold

noen som er flink til og skrive som kan hjelpe meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal søke meg inn på en privat skole.jeg har barn. Jeg må skrive en søknad om hvorfor de skal ta meg, hvorfor jeg skal få plassen.dette er innen helse.Er der noen som kan hjelpe meg med hva som er viktig å ha med ?hvordan jeg skal starte søknaden bare ? dette er veldig viktig for meg....men det står helt stilt ;(

Anonymous poster hash: e7a92...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det viktig for deg?

Hva kan skolen tilby deg som gjør at du ønsker å gå der?

Hva kan du tilby skolen som gjør at de skal ta deg inn?

Hvilken profilen har skolen og hva er det som tilsier at du bør få en plass?



Anonymous poster hash: 56c33...dce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal søke meg inn på en privat skole.jeg har barn. Jeg må skrive en søknad om hvorfor de skal ta meg, hvorfor jeg skal få plassen.dette er innen helse.Er der noen som kan hjelpe meg med hva som er viktig å ha med ?hvordan jeg skal starte søknaden bare ? dette er veldig viktig for meg....men det står helt stilt ;(

Anonymous poster hash: e7a92...bf6

At du har barn er ikke noe du trenger å nevne i søknaden, om det var det du tenkte på :)

Jeg vet ikke helt hva innen helse du har søkt på, men skal prøve å hjelpe allikevel.

Start med å fortelle litt om deg selv. Alderen din, hvor du er fra, kanskje noen personlige karakteristikker som at du for eksempel er omgjengelig. Så kan du fortelle om interessene dine knyttet til helse, og hvorfor du synes temaet er spennende. Fortell også litt om dine evner innen helsefeltet - er du glad i og flink til å gi omsorg og hjelpe mennesker, for eksempel? Faller det deg naturlig? Skriv også noe om hva du kunne tenke deg å jobbe med etter den endte utdanningen, og hvorfor studiet ville passet deg og dine evner bra. Ikke tenk for komplisert.

Hold søknaden kort og konsis, og når du er ferdig, kan du jo legge den ut her, slik vi kan hjelpe deg med språk og formuleringer om du trenger det :)

Anonymous poster hash: 29ddc...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...