Gå til innhold

Sjefen påpeker at jeg er på do

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobbet en gang sammen med en person som fløy på toalettet konstant. Han kom ikke med noen konkrete årsaker og sa at legen ikke fant ut noe. Fungerte helt normalt ellers...

Men dæven hvor irriterende det var, spesielt når man jobber sammen og er litt avhengig av hverandre. Ble fort 30 min om dagen. Jeg synes ikke det er urimelig av sjefen å påpeke det...

Ok. Det er irriterende for dere rundt. Så kan dere løfte blikket opp fra navlen og prøve å forstå hvor irriterende det må være for TS også. Det er ikke akkurat egenvalgte pauser, det er ikke skulking eller røyking heller.

Det er ikke ok å påpeke, det er frekt. OG irriterende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg hadde blitt irettesatt for dette så hadde jeg selvsagt tatt det til etterretning og forsøkt så godt jeg kunne å begrense toalettbesøkene. Men på den annen side kunne arbeidsgiver også bare glemt fleksibilitet fra min side som tidvis har vært ekstrem, med helgejobbing både lørdager og søndager, 15 timers arbeidsdager for å få ting gjort ++

Respekt og fleksibilitet går begge veier.

Anonymous poster hash: 592e3...67c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet en gang sammen med en person som fløy på toalettet konstant. Han kom ikke med noen konkrete årsaker og sa at legen ikke fant ut noe. Fungerte helt normalt ellers...

Men dæven hvor irriterende det var, spesielt når man jobber sammen og er litt avhengig av hverandre. Ble fort 30 min om dagen. Jeg synes ikke det er urimelig av sjefen å påpeke det...

Hvis syke ikke jobber er de late NAV-ere (les:snyltere), men når de som klarer jobbe gjør så godt de kan, er det til pest og plage for kollegene?

Forstå det den som kan!

Hilsen ufør med Crohns.

Anonymous poster hash: 46a40...a20

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde blitt irettesatt for dette så hadde jeg selvsagt tatt det til etterretning og forsøkt så godt jeg kunne å begrense toalettbesøkene. Men på den annen side kunne arbeidsgiver også bare glemt fleksibilitet fra min side som tidvis har vært ekstrem, med helgejobbing både lørdager og søndager, 15 timers arbeidsdager for å få ting gjort ++

Respekt og fleksibilitet går begge veier.

Begrense toalettbesøkene? Men herregud, skal man drite i buksa da eller? Jeg tror ikke "friske" mennesker helt forstår omfanger at magerproblemer, og hvor hemmende det er...

Anonymous poster hash: 80d67...6a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrense toalettbesøkene? Men herregud, skal man drite i buksa da eller? Jeg tror ikke "friske" mennesker helt forstår omfanget av mageproblemer, og hvor hemmende det er...

Edit: Skrivefeil rettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrense toalettbesøkene? Men herregud, skal man drite i buksa da eller? Jeg tror ikke "friske" mennesker helt forstår omfanger at magerproblemer, og hvor hemmende det er...

Neida, er selvsagt ikke alle som kan det, derfor jeg skrev "så godt jeg kunne". Poenget var at konsekvensen av det hadde vært at jeg heller ikke hadde vist noen fleksibilitet til arbeidsgiver tilbake. Den dagen jeg blir avkrevd regnskap for hvor mye jeg går på dass er det slutt på frivillig og gratis overtid, helgearbeid og nattjobbing for å få ting til å gå ihop. Da kommer jeg til å gå kl. 1600 nøyaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får si at hvis han ikke slutter å kommentere det så kommer du til å drite på pulten hans neste gang.

Hahahaha! Hadde jeg vært sjef, hadde jeg vært svært forsiktig med hva jeg hadde gjort etter en slik trussel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...