Gå til innhold

til mannfolka

Fremhevede innlegg

Skrevet

unge er ikke dealbraker hvis du er 30, men når du er 21 så ringer det noen varselsbjeller hos meg. Det sagt så er det jo umulig å vite hva slag "materiele" du er uten å ha møtt deg....

Anonymous poster hash: ec12e...8d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basert på info under, kunne dere ha dager meg?

Jeg lurer også på hvorfor dere ikke kunne ha datet meg (dere som svarer nei),

og hvorfor dere kunne datet meg (til dere som evt svarer ja. )

Ren nysgjerrighet!

Jeg er 21 år gammel.

Glågrønne øyne, lysebrunt hår skulderlangt (naturlig), slank-str 32-46kg og 164 cm høy.

Jeg er ei gladjente, liker å reise, liker meg både i sjø og mark, veldig glad i familien min, jeg er spontan og elsker eventyr!

Ellers er jeg ikke opptatt av materialistiske ting, har andre verdier.

Men. Jeg har komplekser for kroppen min, liker ikke sitte i ro for lenge.

Og jeg har en sønn på ett år, som kommer først - alltid.

Ellers lurer jeg også på hvilken katogori dere ville plassert meg i: Fuckfriend/one night stand, Friendzone eller potensielt forhold?

Anonymous poster hash: 822a3...4ca

Jeg synes det er leit at du som ung alenemor til en ettåring sitter og skriver slike innlegg på forum. Jeg ville konsentrert meg om barnet, var jeg deg. Og om å få meg en utdannelse.

Anonymous poster hash: 2b8bb...88b

• Liker 1
Skrevet

Utdannelse har jeg, så vet ikke hvor du tar det fra. Og hva jeg gjør på kvelden når mini har lagt se, kan ikke forstå dette er så ille ;) han kommer alltid først i livet mitt, så du trenger ikke antyde noe annet engang ;) og en siste ting. Som jeg skrev tidligere i tråden, så er jeg forlovet. Tråden er av ren nysgjerrighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...