Gå til innhold

til mannfolka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skrev at det ikke er lett å legge på seg, så kom du med dine kcal, og da svarte jeg med at jeg spiser mye, og du mener jeg ikke gjør det :-)

Anonymous poster hash: 822a3...4ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev at det ikke er lett å legge på seg, så kom du med dine kcal, og da svarte jeg med at jeg spiser mye, og du mener jeg ikke gjør det :-)

Anonymous poster hash: 822a3...4ca

Du spiser ikke mer enn de fleste, da ville du jo ha lagt på deg.

Du spiser helt normalt.

Anonymous poster hash: bcbf2...7e6

Skrevet

Åja, vet du hva jeg spiser og hvor mye? Er du synsk?:-)

Du spiser ikke mer enn de fleste, da ville du jo ha lagt på deg. Du spiser helt normalt. Anonymous poster hash: bcbf2...7e6

Skrevet

Åja, vet du hva jeg spiser og hvor mye? Er du synsk?:-)

Nei, men hadde du spist mye mat ville det vistes på vekta. Enkelt og greit.

Skrevet

Du vet. Det finnes medisinske årsaker til at ikke alle legger på seg. Skjerp deg, du er ikke Gud og du vet ingenting om hva jeg spiser.

Skrevet

Du vet. Det finnes medisinske årsaker til at ikke alle legger på seg. Skjerp deg, du er ikke Gud og du vet ingenting om hva jeg spiser.

Det er en promilleandel av befolkningen som sliter med høyt stoffskifte. Jeg antar at du neppe er en av dem.

Skrevet

Det er en promilleandel av befolkningen som sliter med høyt stoffskifte. Jeg antar at du neppe er en av dem. Anonymous poster hash: bcbf2...7e6

Har ikke høyt stoffskifte, men om du ikke visste det finnes det flere årsaker enn den. Raring

Skrevet

Har ikke høyt stoffskifte, men om du ikke visste det finnes det flere årsaker enn den. Raring

List dem gjerne opp. :)

Skrevet

Har sett bilde av deg. Du ser faktisk overraskende bra ut til å veie så lite. Ville ha datet deg ;)

Skrevet

Kjekt at ikke alle dømmer utifra vekta! Så hyggelig :D

Skrevet

Jeg er på din str ts, og jeg forstår hva du mener. Ville ungått å svare på det noe mer, så slipper du den irritasjonen ;)

Skrevet

Herlig! Ja er vel noe sannhet i det :P

Skrevet

Kjekt at ikke alle dømmer utifra vekta! Så hyggelig :D

Jeg dømmer deg ikke for vekta. Dømmer deg for det du skriver om vekta di og at du er en svært ung alenemor.

Skrevet

Du dømmer meg fordi jeg er alenemor, og ung? Hadde det vært bedre om jeg hadde vært i 30-40 åra, og alenemor?

Skrevet

Jada. Alle tynne sier dette, men de overvurderer alltid eget matinntak.

Du drar "alle tynne" over samme kam. Jeg har omtrent høyden og vekten hennes, og spiser utrolig mye usunn mat, snacks, sjokolade osv ganske ofte, og trener ALDRI. Har aldri klart å gå opp i vekt. Ikke at jeg har prøvd aktivt å gå opp masse i vekt, men noen har rett og slett veldig god forbrenning og har vanskeligere for å gå opp i vekt.

Skrevet

For å være helt ærlig, så syntes jeg alt var greit bortsett fra en ting. Barnet.

Barnet i seg selv ser jeg ikke på som et problem. Men jeg ville nok følt meg litt redd for om hvis jeg skulle gjort deg gravid så hadde du beholdt det, til tross for om jeg hadde protestert imot.

Jeg hadde en ff som sa at hun var gravid noen uker etter vi sluttet å se hverandre. Jeg var skikkelig redd, og trodde livet mitt var ødelagt på det punktet. Det var ikke før barnet var født, og jeg tok en farskapstest for å være sikker, at jeg fant ut at jeg ikke var faren. Jeg kan ærlig talt si at det var en av de lykkeligste dagene i mitt liv.

Så jeg er veldig obs på å være sikker når det kommer til å unngå graviditet (før jeg selv er klar for det).

Anonymous poster hash: edabc...20b

Skrevet

Ser den.jeg er ikke den type jente. Var helt planlagt mellom meg og forloveden, hadde aldri tvingt på noen barn, kommer ingenting godt ut av det. Men for all del, mmaaange lurer mannfolka

Skrevet

Jepp. Jeg ville datet deg! Og hadde kjemien stemt å vi hadde det bra sammen, kunne jeg sikkert blitt sammen med deg :-)

Høres ut som en flott ung dame :-)

Anonymous poster hash: 0c024...561

Skrevet

For ung

Unge

Og det høres ut som du har spiseforstyrrelser.

Så nei.

Anonymous poster hash: 6085d...59b

Skrevet

Spiseforstyrrelser? I hvilken form mener du jeg har spiseforstyrrelser? Den var ny gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...