BlendaSensitive Skrevet 8. februar 2015 #21 Skrevet 8. februar 2015 Ts: ikke hør på hobbypsykologen ovenfor. Det er mange som har nok med seg og sin familie, når det gjelder sosial omgang. Spesielt når barna er små, så opplever mange at det rekker. Man behøver den alenetiden man kan få. Asosial, introvert, hva det nå kan være. Men. Det er vel en grunn til at nav vil at du undersøkes? Enten har du en diagnose av annen art, eller så er du kun arbeidsledig. Og hvis nav synes du skal undersøkes fordi du er arbeidsledig, så tenker jeg det må ligge en annen, større årsak til dette en kun "jeg liker å være alene". Dette bør du tenke gjenom nøye for deg selv. For ingen, friske, synes det er så forferdelig å være med andre folk så de ikke kan finne seg en eller annen jobb.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #22 Skrevet 8. februar 2015 Først schizoid og så identitetsforstyrrelse? Du kan ikke ha mye peiling... Anonymous poster hash: 1a718...929 Skrev identitetsproblemer, ikke identitetsforstyrrelse. Om du har litt peiling selv, vet du at det er en viss forskjell. Når TS først skriver at hn ikke liker mennesker og liker å være alene, for så å beskrive seg selv som varm og seksuell, så man man få lov å bruke det ordet. Anonymous poster hash: 2b285...bed
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #23 Skrevet 8. februar 2015 Skrev identitetsproblemer, ikke identitetsforstyrrelse. Om du har litt peiling selv, vet du at det er en viss forskjell. Når TS først skriver at hn ikke liker mennesker og liker å være alene, for så å beskrive seg selv som varm og seksuell, så man man få lov å bruke det ordet. Anonymous poster hash: 2b285...bed Nei du skrev faktisk identitetsforstyrrelser. Gjerne du skal lese over før du poster. Anonymous poster hash: 1a718...929
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #24 Skrevet 9. februar 2015 Her tror jeg rett og slett vi har et godt gammeldags tilfelle av en introvert person. Kjenner meg litt igjen. Blir sliten av å være med folk, og liker å være alene/med samboeren. Slapper vel så av med han at han ikke stjeler energi. Han er også introvert. Kjenner en som er litt mer ekstrem, har han så vidt vært innom et kjøpesenter er han utslitt resten av dagen. Han er introvert med en god dæsj av sosial fobi. Men bare dra og få det bekrefta/avkrefta. Synes det er synd at alt skal sykeliggjøres i dag om du ikke er en helt standard, kjedelig a4-person.Anonymous poster hash: 892e0...e79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå