AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #41 Skrevet 10. februar 2015 For noen kan det gå helt fint. Så lenge det gjøres på en god måte. Det er vel ikke anbefalt uansett alder. Jeg sitter med et eksempel på at det kan gå helt supert! Det stemmer- det kan gå helt superfint:-)Anonymous poster hash: 27954...75d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #42 Skrevet 10. februar 2015 Frarådet av fagfolk på barn under tre år, ikke anbefalt før skolealder. Så nei. Anonymous poster hash: 31619...5eb Mulig det er frarådet av fagfolk, men dette er også på grunn av den manglende likestillingen hos mor og far i slike saker. Barnet mitt ble sint i en alder av 2 år hvis barnet måtte være uten sin pappa i mer enn en uke, på lik linje andre veien også.. Har hørt den der med "gaah, mamma??? MÅ jeg til deg IGJEN?!?! DET ER JO PAPPAS UKE!!" like ofte som det pappaen har hørt det andre veien. Vi er flinke på samarbeid så om det kommer opp jobb som hindrer litt samvær så stepper vi inn for hverandre. Anonymous poster hash: 875d5...fcb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #43 Skrevet 11. februar 2015 Mulig det er frarådet av fagfolk, men dette er også på grunn av den manglende likestillingen hos mor og far i slike saker. Barnet mitt ble sint i en alder av 2 år hvis barnet måtte være uten sin pappa i mer enn en uke, på lik linje andre veien også.. Har hørt den der med "gaah, mamma??? MÅ jeg til deg IGJEN?!?! DET ER JO PAPPAS UKE!!" like ofte som det pappaen har hørt det andre veien. Vi er flinke på samarbeid så om det kommer opp jobb som hindrer litt samvær så stepper vi inn for hverandre. Anonymous poster hash: 875d5...fcb Neida, frarådningen har blitt sterkere i det siste, fordi man har sett virkningen av delt bosted. Det er ikke mange år siden folk med ettåringer drev med 50/50, fordi de hadde blitt anbefalt det på FVK. Nå har de heldigvis innsett betydningen av en fast primærperson og fast bosted, og derfor fraråder slike løsninger, spesielt til små barn. Så frarådningen er ikke pga manglende likestilling, det spiller da ingen rolle om det er mor eller far som får full omsorg, bare barnet slipper å flytte frem og tilbake, og heller kan få bo et sted fast. Anonymous poster hash: 31619...5eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå