AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Er bare nysgjerrig Anonymous poster hash: 819e0...214
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Hvorfor er du nysgjerrig? Anonymous poster hash: 132e4...a10 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 ADHD.Anonymous poster hash: 0135a...b0f 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Kronisk fysisk sykdom som setter både kropp og hode ut av spill. Anonymous poster hash: 1518d...9b1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Hvorfor er du nysgjerrig? Anonymous poster hash: 132e4...a10 En i nær familie har nettopp blitt ufør så jeg sitter og tenker på temaet. Har ingen planer om å bli det selv om det er det du lurer på. Er glad i å jobbe http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Anonymous poster hash: 819e0...214
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 ADHD.Anonymous poster hash: 0135a...b0f Kun ADHD? Har det selv men med medisin så kan jeg jobbe 100% uten problemer. Men skjønner at folk er forskjelligeAnonymous poster hash: 819e0...214
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Er det ikke selv, men et nært familiemedlem er ufør pga en kronisk fysisk skade etter en ulykke. Anonymous poster hash: 0ca8c...d70
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 PtsdAnonymous poster hash: c782e...416 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Min mor ble ufør da jeg var såvidt tenåring, og hun ble det pga. senebetennelse som aldri ble bra og slitasje i fingre, håndledd, rygg, knær, hofter og ankler. Håper jeg ikke arver etter henne ass, jeg er ikke klar for å bli ufør om 20 år! Anonymous poster hash: 66ed2...fcc
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Senskade etter alvorlig fysisk sykdom. Anonymous poster hash: 80cfc...3d2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Har en sykdom med navn vil-ikke-jobbe. Anonymous poster hash: 282ab...c0a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #13 Skrevet 21. februar 2015 Har en sykdom med navn vil-ikke-jobbe.Anonymous poster hash: 282ab...c0a Dom 90% av alle uføre Dette må være Norges vanligste kroniske sykdom.Anonymous poster hash: dd1f1...e31 3
veraa94 Skrevet 21. februar 2015 #14 Skrevet 21. februar 2015 En i nær familie har nettopp blitt ufør så jeg sitter og tenker på temaet. Har ingen planer om å bli det selv om det er det du lurer på. Er glad i å jobbe Anonymous poster hash: 819e0...214 Det er vel sjelden at man planlegger å bli ufør? De fleste ønsker faktisk å jobbe!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #15 Skrevet 21. februar 2015 Dom 90% av alle uføre Dette må være Norges vanligste kroniske sykdom.Anonymous poster hash: dd1f1...e31 Kilder, takk. Anonymous poster hash: deb7a...f24 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #16 Skrevet 21. februar 2015 Etter å ha blitt mishandlet i oppveksten av min mor, har sporene satt seg ikroppen. Kroniske muskelsmerter, ledd og skjelettsmerter og langvarige depresjoner gjør det vanskelig å finne en jobb som passer. Anonymous poster hash: f6abb...04f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #18 Skrevet 21. februar 2015 Personlighetsforstyrrelse. En i nær familie har nettopp blitt ufør så jeg sitter og tenker på temaet. Har ingen planer om å bli det selv om det er det du lurer på. Er glad i å jobbe Anonymous poster hash: 819e0...214 Mange uføre liker også å jobbe, men greier ikke pga sykdom. Anonymous poster hash: f8e28...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #19 Skrevet 21. februar 2015 Personlighetsforstyrrelse. Mange uføre liker også å jobbe, men greier ikke pga sykdom. Anonymous poster hash: f8e28...8e5 Beklager var ikke vondt ment, men noen få vil jo faktisk være ufør fordi de er lat. Så ville bare fortelle at jeg ikke er en av de, siden noen lurte på hvorfor jeg ville vite hvorfor noen er ufør. Var kun av ren nysgjerrighet at jeg spurte. Anonymous poster hash: 819e0...214
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #20 Skrevet 21. februar 2015 Det er vel sjelden at man planlegger å bli ufør? De fleste ønsker faktisk å jobbe! Noen gjør det dessverre, altså vil bli ufør selv om de er frisk. Men selvfølgelig ikke flertallet av de uføre, som noen påstår.Anonymous poster hash: 819e0...214
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå