AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #21 Skrevet 8. februar 2015 Jeg kjente til og med noen som til trass for store muskler var rent av klein. Jeg er sikker på at selv en kvinne kunne gitt han juling, for han var sånn som heller trakk seg vekk enn å stå opp for seg selv. Han var sånn som sa, "neie, slutt'a", heller enn, "kutt ut hvis ikke får du en midt i fleisen". Altså, vanskelig å forklare, for til trass for store muskler så slet han tydelig med selvtilliten. Han var en svak man fanget i en muskuløs manns kropp. Anonymous poster hash: 9fe7d...63c Og så? Det sier ikke nødvendigvis noe om hans evne til å forsvare seg. Man bør velge sine kamper med omhu, og er det småting med noen som f. eks. ypper på byen så er det ofte helt ok å bare trekke seg unna. Hvorfor skal man risikere at man påfører motstanderen store skader eller i verste fall død på grunn av en sleivete kommentar i fylla? Det gir ingen mening. Du ser den samme oppførselen i dyreriket der de dominante hannene i mange arter brøler, skriker og posisjonerer seg selv men i mange tilfeller lar det være med det - det er rett og slett fornuftig å unngå skader for alles del. Jeg kjører samme oppførsel selv, det handler på ingen måte om at jeg ikke kan forsvare meg (er godt kampsporttrent i fullkontakt) men at jeg ikke ser vitsen i å gå i kamp før jeg føler det er en reell trussel mot meg eller noen av mine. Det innebærer at du f. eks. kan ha an sjalu type som ypper seg litt mot meg om jeg snakker med deg, jeg bryr meg ikke. Jeg bryr meg ikke hvis han dytter meg bort eller kommer med en sleivete kommentar, dette er i og for seg ikke alvorlige trusler og kan løses helt fint ved at alle går tilbake til sitt. Men jeg kan garantere deg at jeg skifter modus hvis han f. eks trekker kniv eller utfører et alvorlig angrep mot meg eller mine. Da kommer kampsporttreningen inn i bildet og det hamrer slag, spark og grep mot sårbare punkter på kroppen hans. Da sloss jeg for å overleve selv og vil regelrett drepe han for å overleve selv. Anonymous poster hash: 26888...6e8 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #22 Skrevet 8. februar 2015 Et lignende svar sa en bekjent av meg under en diskusjon vi hadde i dag. Han trener aldri og er lett-overvektig. Tror du ikke det du sier er en måte å unskylde deg selv å trene?Anonymous poster hash: bf600...8cf Hehe nei trener selv mellom 3-5 dager i uka, så er ikke det det er snakk om. Men er så teit med jenter som har en tanke om at menn er skapt for å forsvare de fra alt som er farlig på jorda. Joda såklart vil jeg beskytte dama hvis det trengs, men det vil hun neppe trenge.Anonymous poster hash: 7d2e3...aa0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #23 Skrevet 8. februar 2015 Bare en dårlig unnskyldning for at enkelte jenter er overfladiske, gjerne med dårlig selvtillit. Anonymous poster hash: 2e914...656 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #24 Skrevet 8. februar 2015 Føler du deg truffet? For å snu det; det er heller ikke sannsynlig at ei sexy dame gir deg bedre sex enn ei dame med et helt gjennomsnittlig utseende. Likevel så vil du vel helst knulle den sexy dama?Anonymous poster hash: 76fb5...246 Men nå var det ikke det TS spurte om ;-)Anonymous poster hash: 4dc5b...c47
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #25 Skrevet 9. februar 2015 Men nå var det ikke det TS spurte om ;-)Anonymous poster hash: 4dc5b...c47 Nei det var ikke det :-)Anonymous poster hash: ec1c1...892
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #26 Skrevet 9. februar 2015 Hvem bryr seg om hva damer syns. De fleste er virkelighetsfjerne etter å ha sittet på nett og glodd på photoshoppa bola menn.Anonymous poster hash: 636d8...3bf
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #27 Skrevet 10. februar 2015 Hvem bryr seg om hva damer syns. De fleste er virkelighetsfjerne etter å ha sittet på nett og glodd på photoshoppa bola menn.Anonymous poster hash: 636d8...3bf Heterofile menn bryr seg vel om hva damer syns Anonymous poster hash: ec1c1...892 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #28 Skrevet 10. februar 2015 Heterofile menn bryr seg vel om hva damer syns Anonymous poster hash: ec1c1...892 Jeg er heterofil men har skjønt at damer er flokkdyr, følger trender og lar seg påvirke for lett. Jeg nekter å danse til deres krav, ihvertfall rent fysisk, for de er urealistiske.Anonymous poster hash: 636d8...3bf
Toxicwonderland Skrevet 10. februar 2015 #29 Skrevet 10. februar 2015 Mange jenter vil ha en mann som er større enn seg selv, helst både i høyde og bredde. Det er vel fordi vi vil føle en slags trygghet ja, slik ser i alle fall jeg det. Og jeg vil ha en gutt som er fysisk større enn meg, men det behøver nødvendigvis ikke å være steinharde muskler av den grunn 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #30 Skrevet 10. februar 2015 Mange jenter vil ha en mann som er større enn seg selv, helst både i høyde og bredde. Det er vel fordi vi vil føle en slags trygghet ja, slik ser i alle fall jeg det. Og jeg vil ha en gutt som er fysisk større enn meg, men det behøver nødvendigvis ikke å være steinharde muskler av den grunn Er vel helst det at man ikke vil se feit ut på siden av mannen sin.Anonymous poster hash: 7d2e3...aa0
Toxicwonderland Skrevet 11. februar 2015 #31 Skrevet 11. februar 2015 Er vel helst det at man ikke vil se feit ut på siden av mannen sin. Anonymous poster hash: 7d2e3...aa0 Haha ja, sant. Eller at man ikke vil føle seg større, uansett om det er i høyde eller bredde
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #32 Skrevet 11. februar 2015 Mange jenter vil ha en mann som er større enn seg selv, helst både i høyde og bredde. Det er vel fordi vi vil føle en slags trygghet ja, slik ser i alle fall jeg det. Og jeg vil ha en gutt som er fysisk større enn meg, men det behøver nødvendigvis ikke å være steinharde muskler av den grunn De fleste menn vil vel også ha en dame som gjerne er mindre en seg selv? Jeg er en mann på 1,75 og jeg synes ikke damer som er høyere enn meg blir tiltrekkende. Mulig det bare er jeg som har no komplekser :-PAnonymous poster hash: 4dc5b...c47 2
Toxicwonderland Skrevet 19. februar 2015 #33 Skrevet 19. februar 2015 De fleste menn vil vel også ha en dame som gjerne er mindre en seg selv? Jeg er en mann på 1,75 og jeg synes ikke damer som er høyere enn meg blir tiltrekkende. Mulig det bare er jeg som har no komplekser :-PAnonymous poster hash: 4dc5b...c47 Ja, det er sikkert slik. Jeg sa ikke noe på det
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #34 Skrevet 20. februar 2015 Jeg kjente til og med noen som til trass for store muskler var rent av klein. Jeg er sikker på at selv en kvinne kunne gitt han juling, for han var sånn som heller trakk seg vekk enn å stå opp for seg selv. Han var sånn som sa, "neie, slutt'a", heller enn, "kutt ut hvis ikke får du en midt i fleisen". Altså, vanskelig å forklare, for til trass for store muskler så slet han tydelig med selvtilliten. Han var en svak man fanget i en muskuløs manns kropp. Anonymous poster hash: 9fe7d...63c syns han høres heller klok ut jeg. Er sammen med en lsmgt5 høyere enn gjennomsnittet med nok muskler og han er siste til å ta sin åpenbare gode fysikk i bruk. Hadde hsn skulle spenne muskler i hytt og pine for å hevde seg hadde jeg funnet han mindre mannlig= usikker.Anonymous poster hash: 14bd5...492 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #35 Skrevet 20. februar 2015 Skjønner ikke helt hva de skal beskyttes mot? Sabeltanntigre? Og der fikk jeg nesten et sprute-kaffe-ut-av-nesa-øyeblikk tidlig på morgenkvisten.. Anonymous poster hash: e8fe3...1e0 1
KapteinSabeltann Skrevet 20. februar 2015 #36 Skrevet 20. februar 2015 Hvem bryr seg om hva damer syns. De fleste er virkelighetsfjerne etter å ha sittet på nett og glodd på photoshoppa bola menn.Anonymous poster hash: 636d8...3bf Hahaha, der tror jeg en gjennomsnittlig mann er verre gitt - det er tross alt langt mer seksualisert innhold med kvinner på nett, selv i vanlige kanaler som VG og Dagblabla.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #37 Skrevet 21. februar 2015 Hahaha, der tror jeg en gjennomsnittlig mann er verre gitt - det er tross alt langt mer seksualisert innhold med kvinner på nett, selv i vanlige kanaler som VG og Dagblabla. Enig! ja er det ikke typisk; her blir man bombandert som jente med halvnakne photo shoppa kvinner 24/7 mrm5 surmululing når temaet for ONCE er det motsatte. Den dagen menn blir seksualisert på linje med kvinner i media tror jeg blir en gledens dag. Fordi først kan vi jenter titte nøøøøye på fremmede deilige menn, og SÅ tror jeg pipa får en annen lyd og det endelig blir stopp på barnslige seksualisering av begge kjønn!Anonymous poster hash: 14bd5...492 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #38 Skrevet 21. februar 2015 Ja helt enig at mediebildet er fucked up.. Men dette gjelder menn også. Er flust av reklamer og lettkledde bilder av menn som er bolet. Det er urealistisk å få en sånn kropp uten bruk av steroider, og/eller spise kylling og fisk 5 ganger om dagen. Anonymous poster hash: 7d2e3...aa0
Lizliz Skrevet 21. februar 2015 #39 Skrevet 21. februar 2015 Jeg har vært feit.. Jeg liker ikke å være feitere enn mannen jeg er med.. Jeg er også relativt sterk og vil ikke ha en mann som er svakere enn meg. Vil ha en mann jeg kan"drukne" litt i armene til ( ikke i fett da... ) jeg vil og ha en mann som tar vare på seg selv og deler min treningsinteresse. Da blir de somregel store og sterke
Gjest Citronella Skrevet 21. februar 2015 #40 Skrevet 21. februar 2015 Tja, vi må først være enige om at det er fysisk forskjell på menn og kvinner, og at vi i bunn og grunn er primitive. Menn skal beskytte kvinnen. Det mener jeg, og jeg klarer ikke å se det som en kvinnelig svakhet. Så politisk korrekt er jeg altså ikke. Det igjen utelukker ikke at kvinner er sterke, tar utdannelse, er likestilt osv. Så ja, jeg liker en klassisk mann. Som har litt muskler, v-form og smale hofter. Menn med smale skuldre og brede hofter apellerer ikke til meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå