AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Inspirert av Chris Hemsworth Er jenter som tenner på store muskler ute etter en som kan beskytte de? Hva tror dere?Anonymous poster hash: ec1c1...892
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Skjønner ikke helt hva de skal beskyttes mot? Sabeltanntigre?
Gjest Kili Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Menn kan være svake selv om de har store muskler... Er det ekte muskler derimot. Jeg er sterk men skulle gjerne vert sterkere. Jeg beskytter hvem som helst jeg, men tror nok de fleste vil beskytte seg selv
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Jeg tenner på muskler fordi da er mannen mer dominant over meg Anonymous poster hash: ee3b3...b66 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Nei jeg vet ikke helt men det er jo mange jenter som syns at mannen må være beskytter jeg lurer på om det er de samme jentene som liker store muskler Anonymous poster hash: ec1c1...892
Gjest Lille-pus Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Skjønner ikke helt hva de skal beskyttes mot? Sabeltanntigre? +1 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Jeg tenner på muskler fordi da er mannen mer dominant over megAnonymous poster hash: ee3b3...b66 ?? Så fordi en mann har store muskler så er han plutselig dominant? Der lærte jeg noe nytt. Føler mange som har store muskler ofte har dårlig selvtilitt og kompenserer for noe annet de ikke har. Dominant har ingen ting med muskler å gjøre men personlighet. Damer som fortsatt tror de må beskyttes mot alt og alle, er litt komisk. Hvor ofte har ei dame trengt å beskyttes i det virkelige liv? Føler de ofte må beskyttes mere mot seg selv enn truseler ellers.Anonymous poster hash: 7d2e3...aa0
Cathrine88 Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Jeg hadde tatt Chris Hemsworth med eller uten hammer og Thorkostyme (helst med ) og jeg er definitivt ikke ute etter en beskytter. 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 ?? Så fordi en mann har store muskler så er han plutselig dominant? Der lærte jeg noe nytt. Føler mange som har store muskler ofte har dårlig selvtilitt og kompenserer for noe annet de ikke har. Dominant har ingen ting med muskler å gjøre men personlighet. Damer som fortsatt tror de må beskyttes mot alt og alle, er litt komisk. Hvor ofte har ei dame trengt å beskyttes i det virkelige liv? Føler de ofte må beskyttes mere mot seg selv enn truseler ellers. Anonymous poster hash: 7d2e3...aa0 Ja, for da kan han holde meg fast og dominere. Så det er det jeg ser for meg når jeg ser en mann med muskler... Anonymous poster hash: ee3b3...b66 2
Cathrine88 Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Ja, for da kan han holde meg fast og dominere. Så det er det jeg ser for meg når jeg ser en mann med muskler... Anonymous poster hash: ee3b3...b66 Man trenger ikke store muskler for å dominere. Om noe er det morsommere å dominere en som er større og sterkere enn deg. 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Inspirert av Chris Hemsworth Er jenter som tenner på store muskler ute etter en som kan beskytte de? Hva tror dere?Anonymous poster hash: ec1c1...892 Jeg som er HI i den tråden For meg er det som sagt et svært primitivt behov som vekkes av en så stor, muskuløs og sterk mann som ham. Helt sikkert i forbindelse med survival of the fittest, slik som det jo var for lenge, lenge siden For meg kan en deilig sexfantasi være svært primitiv og enkel, noe slikt som en sterk mann som kan beskytte meg fysisk tenner meg så absolutt Som får meg til å føle meg bitteliten og superfeminin som Kylie Minogue, som kan herje med med meg i senga og løfte meg på strak arm mmmmmm Anonymous poster hash: 76fb5...246 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 ?? Så fordi en mann har store muskler så er han plutselig dominant? Der lærte jeg noe nytt. Føler mange som har store muskler ofte har dårlig selvtilitt og kompenserer for noe annet de ikke har. Dominant har ingen ting med muskler å gjøre men personlighet. Damer som fortsatt tror de må beskyttes mot alt og alle, er litt komisk. Hvor ofte har ei dame trengt å beskyttes i det virkelige liv? Føler de ofte må beskyttes mere mot seg selv enn truseler ellers. Anonymous poster hash: 7d2e3...aa0 Jeg kjente til og med noen som til trass for store muskler var rent av klein. Jeg er sikker på at selv en kvinne kunne gitt han juling, for han var sånn som heller trakk seg vekk enn å stå opp for seg selv. Han var sånn som sa, "neie, slutt'a", heller enn, "kutt ut hvis ikke får du en midt i fleisen". Altså, vanskelig å forklare, for til trass for store muskler så slet han tydelig med selvtilliten. Han var en svak man fanget i en muskuløs manns kropp. Anonymous poster hash: 9fe7d...63c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Inspirert av Chris Hemsworth Er jenter som tenner på store muskler ute etter en som kan beskytte de? Hva tror dere?Anonymous poster hash: ec1c1...892 Vel la meg si det sånn. Uansett hvor stor en mann er så tar det bare en bitteliten kule for å stoppe han. Så man blir i realiteten ikke mer beskyttet med en muskuløs mann. Man ser kanskje tøffere ut, men mer beskyttelse gir det ikke tenker nå jeg. Anonymous poster hash: 4dc5b...c47
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Jeg som er HI i den tråden For meg er det som sagt et svært primitivt behov som vekkes av en så stor, muskuløs og sterk mann som ham. Helt sikkert i forbindelse med survival of the fittest, slik som det jo var for lenge, lenge siden For meg kan en deilig sexfantasi være svært primitiv og enkel, noe slikt som en sterk mann som kan beskytte meg fysisk tenner meg så absolutt Som får meg til å føle meg bitteliten og superfeminin som Kylie Minogue, som kan herje med med meg i senga og løfte meg på strak arm mmmmmm Anonymous poster hash: 76fb5...246 Detvar det jeg trodde Anonymous poster hash: ec1c1...892 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Jeg som er HI i den tråden For meg er det som sagt et svært primitivt behov som vekkes av en så stor, muskuløs og sterk mann som ham. Helt sikkert i forbindelse med survival of the fittest, slik som det jo var for lenge, lenge siden For meg kan en deilig sexfantasi være svært primitiv og enkel, noe slikt som en sterk mann som kan beskytte meg fysisk tenner meg så absolutt Som får meg til å føle meg bitteliten og superfeminin som Kylie Minogue, som kan herje med med meg i senga og løfte meg på strak arm mmmmmm Anonymous poster hash: 76fb5...246 Signerer denne. Tror det handler om veldig "basic instincts" for min del. Liker at mannen er stor og sterk, nesten hvor større hvor bedre, innenfor det naturlige så klart. Føler meg beskyttet og trygt, samtidig som jeg vet han kunne gjort akkurat hva han ville med meg siden jeg ikke har noe sjans mot han. Men er jo ikke musklene som er avgjørende så klart, men absolutt et stort pluss. Anonymous poster hash: a9513...9f8 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 Det handler ikke om å beskytte på den måten dere tenker gutter. Det er en følelse av beskyttelse, ikke reell beskyttelse. Anonymous poster hash: 768d4...e06 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 Det handler ikke om å beskytte på den måten dere tenker gutter. Det er en følelse av beskyttelse, ikke reell beskyttelse. Anonymous poster hash: 768d4...e06 Hva er forskjellen Anonymous poster hash: ec1c1...892
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 ?? Så fordi en mann har store muskler så er han plutselig dominant? Der lærte jeg noe nytt. Føler mange som har store muskler ofte har dårlig selvtilitt og kompenserer for noe annet de ikke har. Dominant har ingen ting med muskler å gjøre men personlighet. Damer som fortsatt tror de må beskyttes mot alt og alle, er litt komisk. Hvor ofte har ei dame trengt å beskyttes i det virkelige liv? Føler de ofte må beskyttes mere mot seg selv enn truseler ellers.Anonymous poster hash: 7d2e3...aa0 Et lignende svar sa en bekjent av meg under en diskusjon vi hadde i dag. Han trener aldri og er lett-overvektig. Tror du ikke det du sier er en måte å unskylde deg selv å trene?Anonymous poster hash: bf600...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #19 Skrevet 8. februar 2015 Hva er forskjellen Anonymous poster hash: ec1c1...892 Det er følelsen vi er på jakt etter, ikke handlingen. Anonymous poster hash: 768d4...e06 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #20 Skrevet 8. februar 2015 Vel la meg si det sånn. Uansett hvor stor en mann er så tar det bare en bitteliten kule for å stoppe han. Så man blir i realiteten ikke mer beskyttet med en muskuløs mann. Man ser kanskje tøffere ut, men mer beskyttelse gir det ikke tenker nå jeg.Anonymous poster hash: 4dc5b...c47 Føler du deg truffet? For å snu det; det er heller ikke sannsynlig at ei sexy dame gir deg bedre sex enn ei dame med et helt gjennomsnittlig utseende. Likevel så vil du vel helst knulle den sexy dama? Anonymous poster hash: 76fb5...246 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå