Gå til innhold

Svelger du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svelger, synes det er godt. Var I et forhold tidligere der jeg ikke gjorde det fordi jeg ikke likte smak og konsistens. Men de andre jeg har hatt etter det har ikke dette Vært problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefales på det varmeste.

Ja, det skal jeg prøve. Ikke lenge til jeg får se kjæresten min igjen nå, heldigvis. :fnise:

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Hele settingen gjør at det er fantastisk deilig å svelge det ned.

• Liker 2
Skrevet

Har svelget noen få ganger men det opplevdes bare mer og mer kvalmt, til slutt begynte jeg å brekke meg bare ved tanken :( Dessverre!! Dårlig gjort at det skal smake så jævla intenst, kvalmt og tjukt når gutta elsker at vi svelger :(

Anonymous poster hash: a38d8...976
Skrevet

Jeg kan gjøre det, men han sier han ikke tenner noe spesielt på det så jeg ser ikke vitsen i å gjøre det hver gang, for jeg får en småekkel følelse i magen etterpå. Jeg får mer ut av det hvis han også får noe ut av det hihi

Skrevet

Har aldri sugd før, så nei

Skrevet

Jeg svelger, syns ikke det er ekkelt.

Skrevet

Siden jeg i utgangspunktet pleier å runke og suge om hverandre blir det til at jeg spytter/sikler litt på den uansett, så når han da kommer lar jeg det bare renne ut. Synes ikke det er ekkelt, men har ikke noe behov for å svelge. Noe går jo ned uansett, da.

Skrevet

Nei som regel ikke, og har bare gjort det et par ganger før.

Anonymous poster hash: 7cad5...b53
Skrevet

Jeg er mann å kan fortelle at det å komme i munnen på dama og hun svelger er utrolig deilig!

Anonymous poster hash: c7997...5fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg gurgler.

:blomst::hjerte:

Her noteres ned brukernavn etter svar. Og dessuten spiser jeg aprikoser så mye jeg greier for at sæden min skal smake best mulig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det, helt til en gang det plutselig kom opp igjen etter noen minutter... etter det har jeg ikke fått det til, blir kvalm med tanken. Typen er forståelsesfull, heldigvis.

Anonymous poster hash: 75112...90d
Skrevet

Svelger ikke!!

Tanken har alltid vært motbydelig, på grunn av konsistensen. En gang måtte jeg svelge fordi situasjonen var som den var, hehe. Jeg ble dårlig i magen i mange timer etterpå. Så jeg kommer ikke til å svelge igjen....da må det virkelig være fordi jeg ikke har noe sted å gjøre av det, og det skal veeeldig mye til.

Jeg synes det er ekkelt, sorry boys :(

Anonymous poster hash: 6117f...a49
Skrevet

"Only when suprised" :fnise::fnise: Som Samantha Jones så fint sa

Anonymous poster hash: 36b7f...0f6
Skrevet

Jeg gurgler.

Jeg svelger ikke selv. Men jeg kunne ha gurglet det tror jeg, om jeg fikk spytte det ut etterpå. Ok å ha det i munnen/ganen...bare ikke å svelge det. Kjenner jeg begynner å brekke meg nesten bare ved å se det for meg...hehe

Anonymous poster hash: 6117f...a49

Skrevet

Jeg lager omelett av det naaaam

Anonymous poster hash: 144c9...a35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...