AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Og syns gutta det er sexy? Er singel for øyeblikket, men har aldri klart å svelge unna. Er som å ete lim... Vanesak?Anonymous poster hash: c6866...081
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Nei. Tar det ikke i kjeften en gang. Anonymous poster hash: e6c51...88f
Kragebein Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Nei, konsistensen gjør meg så kvalm at det ikke er verdt det.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Ja. Anonymous poster hash: e1df2...00b 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Dere som svelger - liker dere det? Eller er det overkommelig bare?Anonymous poster hash: c6866...081
kjøttmeis Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Ja. Det er overkommelig. Nyter det absolutt ikke, men det er ikke direkte stygt eller ubehagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Dere som svelger - liker dere det? Eller er det overkommelig bare?Anonymous poster hash: c6866...081 Overkommelig! Er jeg i nærheten av en do og vi er "ferdige" etter BJ'en så går jeg bare og spytter ut. Er det for mye styr å spytte ut så svelger jeg. Ikke fordi jeg liker det, men det er ingen big deal å gjøre det heller. Er noen fyrer jeg ikke svelger på, de som drikker haugevis med kaffe smaker altfor vondt, da liker jeg ikke at de kommer i munnen heller. Så jeg har ofte informert kjærester om at vil dere ha bj og svelging så får de værsågod tenke på hva de putter i munnen, så lenge jeg skal ha resultatet i munnen. Anonymous poster hash: 4b6fb...7f6 1
Gjest EmilyR Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Dere som svelger - liker dere det? Eller er det overkommelig bare?Anonymous poster hash: c6866...081 Ja, jeg liker det. Aldri opplevd sæd med ekkel smak eller konsistens. Hadde derimot aldri gjort det på en gutt der sæden hadde smakt forkastelig og hadde hatt en fæl konsistens. Men ellers, elsker jeg det! Det tenner meg. 6
Gjest miax Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 (endret) slettet Endret 25. januar 2016 av miax
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Jeg gurgler. Anonymous poster hash: 8d6ad...47e 3
Em11mily Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Klart jeg svelger,og nyter det faktisk.Prøv å ha munnen full av sperm og klin med typen din så skal du se han liker det også. 3
Gjest miax Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Den 8.2.2015 at 16.20, Em11mily skrev: Klart jeg svelger,og nyter det faktisk.Prøv å ha munnen full av sperm og klin med typen din så skal du se han liker det også. slettet Endret 25. januar 2016 av miax
Em11mily Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Støttes! Veldig deilig Jippi da er ikke jeg unormal,hahahaha.Men er vel seriøst bare fantasien som setter grenser.Kan typene gurgle i seg fittesaft så må vel vi kunne svelge litt sperm. 1
Frøken askepott Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Nei! Prøvde med 1.partner en gang!! Da stod han over med i sengen. Jeg sugde han først også skulle han avslutte med å runke og sprute i munnen min. Det gikk greit til å begynne med..tenkte i grunn at det gikk fin vat som lunka grøt, MEN så tok det jo aldri slutt!!!! Han bare pumpa og pumpa ut, så tilslutt tok tankenskraft over og jeg måtte avbryte og begynte å brekke meg...siden har det aldri frista igjen...kanskje jeg var uheldig med ekstra stor ladning, men føles utvsom at han var utømmelig. Har tenkt litt på det etter noe pirrende samtaler..dersom jeg hadde vært sammen med noen som fikk full tenning av deg og jeg hadde vært utrolig opphisset så tror jeg kanskje at jeg kunne ha vært villig til å prøvd igjen! Er noe med det å ligge mellom beina på noen man virkelig blir kåt av og se hvordan opphisselsen bygger seg opp hos han og se uttrykket hans når han kommer deilig i munnen min.. hadde kanskje ikke trengt å svelgt det ned, men kanskje det enkleste ;-)
Ananas. Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 Ja, har ingenting imot det, men jubler ikke over det heller. Men liker hans reaksjon på å komme i munnen, og da har det aldri falt meg inn å spytte det ut etterpå. Rent praktisk så er det vel også den enkleste måten å bli kvitt det på om man først har det i munnen. 1
Em11mily Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 Nei! Prøvde med 1.partner en gang!! Da stod han over med i sengen. Jeg sugde han først også skulle han avslutte med å runke og sprute i munnen min. Det gikk greit til å begynne med..tenkte i grunn at det gikk fin vat som lunka grøt, MEN så tok det jo aldri slutt!!!! Han bare pumpa og pumpa ut, så tilslutt tok tankenskraft over og jeg måtte avbryte og begynte å brekke meg...siden har det aldri frista igjen...kanskje jeg var uheldig med ekstra stor ladning, men føles utvsom at han var utømmelig. Har tenkt litt på det etter noe pirrende samtaler..dersom jeg hadde vært sammen med noen som fikk full tenning av deg og jeg hadde vært utrolig opphisset så tror jeg kanskje at jeg kunne ha vært villig til å prøvd igjen! Er noe med det å ligge mellom beina på noen man virkelig blir kåt av og se hvordan opphisselsen bygger seg opp hos han og se uttrykket hans når han kommer deilig i munnen min.. hadde kanskje ikke trengt å svelgt det ned, men kanskje det enkleste ;-) Dææææven,blir lit våt i musa når du skriver han bare pumpa og pumpa ut :-) finnes jo ikkeno mer opphissende enn det.Men du trenger jo ikke svelge alt da.Ta det du klarer og la resten "renne " over,gjerne på ansiktet hans.Og ikke bekymre deg over hvordan han reagere,iflg typen min han de fleste smakt på sin egen sperm :-) 2
Jeapon Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 Svelger, og nyter det. Kunne aldri falt meg inn å spytte. Kanskje jeg skal begynne å gurgle også. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #19 Skrevet 8. februar 2015 Ja. Synes det er opphissende. Tror egentlig ikke han har det som en greie, han bryr seg ikke om at jeg kan deep throat og sånn heller. Mer at han synes det er praktisk at det ikke blir noe søl virker det som. Anonymous poster hash: de4d9...030 1
Gjest incognita Skrevet 8. februar 2015 #20 Skrevet 8. februar 2015 Svelger, og nyter det. Kunne aldri falt meg inn å spytte. Kanskje jeg skal begynne å gurgle også. Det anbefales på det varmeste. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå